أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۹۶۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
چند روز پیش بود که شرکای بابک زنجانی شرط گذاشتند که اگر اموال واگذارشده زنجانی بازگردانده شود، حاضرند عین رقم بدهی مندرج در حکم دیوان عالی کشور که حدود یک‌میلیارد و 967 میلیون و 500 هزار یورو است، پرداخت کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فردا: چند روز پیش وکیل بابک زنجانی گفته بود که شرکای زنجانی در دیدار با مسئولان شرکت نفت گفته‌اند در صورتی که اموال واگذارشده زنجانی بازگردانده شود، حاضرند عین رقم بدهی مندرج در حکم دیوان عالی کشور که حدود یک‌میلیارد و 967 میلیون و 500 هزار یورو است، پرداخت کنند.
 
اصغر هندی  مشاور وزیر نفت و مسئول کمیته وصول مطالبات این وزارتخانه در واکنش به پیشنهاد شرکای خارجی بابک زنجانی مبنی بر اینکه در صورت بازگرداندن اموال زنجانی از سوی شرکت نفت، حاضر هستند عین رقم بدهی مندرج در دادنامه را پرداخت کنند، اظهار کرد: شرکت نفت از روز نخست به‌دنبال مطالبات خود بوده و این اموال را از روی ناچاری و بنابر تصمیم مسئولان رده‌بالای اجرایی و قضایی گرفته است. نه‌تنها زنجانی و شرکایش، بلکه هرکس دیگری بخواهد بدهی زنجانی را پرداخت کند، وزارت نفت اموال را طبق قیمت کارشناسی‌شده به او مسترد می‌کند.

هندی تصریح کرد: با اینکه امید زیادی به بازگشت پول‌ها نداشتیم اما هر موقع که گفتند "می‌خواهیم پول بدهیم"، رفته‌ایم ولی نتیجه نگرفتیم، حتی یک درصد هم احتمال بدهیم امکان بازگشت وجوه به بیت‌المال وجود دارد، حاضر می‌شویم. البته من که بعید می‌دانم پولی پرداخت کنند اما اگر شرکای زنجانی می‌خواهند کمک کنند، همان اموالی را که در اختیارشان است بدهند و قطعاً این بهترین کمک است.

گفتنی است که زنجانی اموالی به‌ارزش 300 تا 350 میلیون دلار در تاجیکستان، 400 تا 500 میلیون دلار در ترکیه و بخشی هم در مالزی دارد که اگر شرکای زنجانی همین اموال را برگردانند، قطعاً بزرگترین کمک به اوست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
۰
۰
شما که تا حالا میگفتید اموال نداره ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها