أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۹۷۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
رییس رسانه ملی بعد از اطلاع از حضور اکبر عبدی در برنامه ای تلویزیونی در سالروز تولدش با وی دیدار کرد و از روند درمان این پیشکسوت سینما و تلویزیون مطلع شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، عبدالعلی علی عسگری در دیداری با اکبر عبدی در پشت صحنه یک برنامه تلویزیونی از شرایط رو به بهبود عبدی ابراز خرسندی کرد و بیان کرد: امیدوارم آقای عبدی عزیز به زودی و همچون گذشته با انرژی در قاب تلویزیون ظاهر شود و شادی را به خانه های مردم بیاورد.

رییس سازمان صدا وسیما، با اشاره به سوابق هنری اکبر عبدی، پیشکسوتان هنر و سینمای کشور را گنجینه فرهنگ جمهوری اسلامی برشمرد.
 
 دیدار رییس رسانه ملی با اکبر عبدی
 
اکبر عبدی نیز در این دیدار با تشکر از توجه رییس رسانه ملی، صدا و سیما را از تاثیرگذارترین رسانه‌های حال حاضر توصیف کرد و گفت: خدمت به مردم در تلویزیون همواره مایه افتخار من بوده است.

وی با انتقاد از برخی آثار سینمایی اظهار کرد: متاسفانه برخی  کارهای سینمایی در سال‌های اخیر، ذائقه مردم را پایین آورده است و هنرمندان این عرصه باید فکورانه بیندیشند و در مسیر جبران حرکت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها