أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۹۸۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
رامبد جوان در اینستاگرامش خبر از تمام شدن فیلم برداری فصل چهارم خندوانه داد و در ادامه توضیحاتی در مورد فصل پنجم این برنامه ارائه کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام جم آنلاین، رامبد جوان در اینستاگرامش خبر از تمام شدن فیلم برداری فصل چهارم خندوانه داد و در ادامه توضیحاتی در مورد فصل پنجم این برنامه ارائه کرد.
 
رامبد جوان نوشت:

سلام عزیزانم.

١-مخلص و ارادت به همتون.
٢-ضبط خندوانه چند روزی هست که تموم شده و این گروه خسته اما همیشه آماده و حرفه ای و همراهِ خندوانه رفت که استراحت کنه و ایشالا با قدرت بیشتر و فکرای بهتر برای فصل پنجم برگرده ولی یقینا به زودی نخواهد بود.

٣- در تبلیغ اسنوا از جملات ناپسندی استفاده شد که نه در شان ما ایرانیهاست و نه در شان خندوانه و نه در شان اسنوا.یادمون نره که این بخشها خیلی وقتها نمایشین و دانیال و شاه حسینی در نقش افراد افراطی نقش آفرینی می کنن. با اینحال به خاطر استفاده از الفاظ و جمله ی ناخوشایند از مردم عزیزم به ویژه خانمهای همیشه ارزشمند عذر می خوام.

٤-فیلم"نگار"به امید خدا از همین چهارشنبه نمایشش در سینماها شروع می شه و من بارها در کنارتون فیلم رو خواهم دید تا نظراتتون رو مستقیم بشنوم. این فیلم تجربه ی کاملا نویی برای من در کارنامه ی کاریمه و حتما برای شما هم تازگیهایی خواهد داشت.

٥-داریم خودمون رو برای ساخت فیلم بعدی آماده می کنیم. امیدوارم این هم تجربه ی لذت بخشی برای ما و شما بشه.

٦- بازم مخلصم.

٧-خبرهای باحال دیگه ای هم در راهه که به موقعش عرض خواهم کرد.

٨-دوستتون دارم.

٩-راستی حواستون هست که اصولا فحش دادنامون چقدر کم شده؟؟؟؟ به هممون تبریک می گم

خبر جدید رامبد جوان از نگار و خندوانه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها