يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۹۸۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عبور از الاهلی غیر ممکن نیست و امیدوارم پرسپولیس بعد از سال‌ها به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عبور از الاهلی غیر ممکن نیست و امیدوارم پرسپولیس بعد از سال‌ها به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برود.
 
در خصوص شرایط فعلی پرسپولیس گفت: تمرینات ما طبق نظم و برنامه جلو می‌ورد و خودمان را آماده بازی با گسترش‌فولاد و همچنین الاهلی امارات می‌کنیم. فعلا که ملی‌پوشان را در اختیار نداریم و اگر آنها اضافه شوند شرایط تمرینات بهتر خواهد شد.
 
وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در بازی برگشت از سد الاهلی عبور کند عنوان کرد: این کار غیر ممکن نیست و ما هیچ چیزی از آنها کمتر نداریم. من معتقدم شانس صعود دو تیم برابر است ولی امیدوارم پرسپولیس بازی کم نقصی را انجام داده و در نهایت بعد از سال‌ها به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
 
باقری در مورد روزهای بحرانی استقلال و علیرضا منصوریان در استقلال خاطرنشان کرد: من دوست دارم که استقلال به روزهای خوبش برگردد چون هر وقت پرسپولیس و استقلال خوب نتیجه می گیرند، تیم‌ملی هم قوی تر می شود. من امیدوارم که منصوریان استقلال را به روزهای خوبش برگرداند و هواداران این تیم هم خوشحال شوند.
 
وی در خصوص بدهی باشگاه پرسپولیس به مانوئل ژوزه و وضعیت نگران کننده این باشگاه گفت: متاسفانه این بدهی ها از گذشته وجود دارد و کار باشگاه سخت شده است. مدیریت تلاش می‌کند تا این مشکلات را برطرف کند ولی امیدوارم وزارت ورزش هم به باشگاه پرسپولیس کمک کند. به هر حال باشگاه پرسپولیس یک باشگاه دولتی است.
 
باقری در خصوص تساوی ایران و کره جنوبی و صعود ایران به جام جهانی که از قبل قطعی شده بود گفت: تیم ملی باز هم نشان داد که به سختی شکست می‌خورد. من صعود به جام جهانی را به بازیکنان، مربیان و فوتبالدوستان ایرانی تبریک می‌گویم و امیدوارم ایران در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد.
 
وی در مورد اینکه آیا ایران می‌تواند در جام جهانی از گروه خودش صعود کند گفت: با حرف زدن نمی‌توان در جام جهانی موفق شد و باید بهترین اردوها و بازی‌های دوستانه را برای تیم ملی در نظر بگیرند. امیدوارم که بتوانیم در روسیه از گروه‌مان صعود کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها