أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۹۸۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
بشار رسن در جدال تیم ملى عراق و سوریه براى این کشور به میدان نرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، بشار رسن که به تازگى به جمع پرسپولیس اضافه شده، در آخرین حضور خود در ترکیب این تیم با نمایش فوق العاده اش چشم ها را خیره کرد. مساله اى که امیدوارى براى تغییر جریان بازى برابر الاهلى را افزایش داد و او به عنوان یکى از ستاره هاى احتمالى در دیدار برگشت شناخته شد.


مشکل اصلى برانکو اما در آستانه جدال برگشت خستگى بازیکنانش در دو دیدار ملى است و بشار نیز یکى از بازیکنان ملى تیمش محسوب مى شود که به اردوى عراق دعوت شده بود. این بازیکن البته برابر سوریه به میدان نرفت تا شرایط بدنى مثبتى را داشته باشد و از این حیث مورد توجه قرار گیرد تا با آمادگى بالاترى به پرسپولیس بازگردد.


بشار که با پشت سر گذاشتن یک فصل پرفشار در لیگ عراق، بلافاصله و بدون استراحت راهى ایران شده تا در جمع پرسپولیسی ها حاضر شود، از نظر بدنى با شرایط ویژه اى مواجه است و باید دید مارکو و برانکو در ادامه چه برنامه اى براى او در ذهن خواهند داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها