يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۹۹۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
نماینده دادستان در دادگاه رسیدگی به اتهامات همدستان زنجانی گفت: در بحث بیمارستان پارسیان، طبق ردیابی های صورت گرفته، ۲۰ میلیارد پول به حساب وابسته های شما واریز شده و مدارک آن موجود است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، قاضی مقیسه در ادامه جلسه سیزدهم دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان فساد نفتی خطاب به متهم ردیف سوم پرونده نفتی گفت: شما سایه به سایه با زنجانی و شریک او بودید بنابراین وقت دادگاه را با خواندن اظهارات تکراری نگیرید.

حمید فلاح هروی پاسخ داد: این برداشت اشتباه شماست و من وقت دادگاه را نمی گیرم.

قاضی مقیسه پاسخ داد: شما همین اعلام کردید که در ۱۱ صورت جلسه امضا

فلاح پاسخ داد: دادگاه تشکیل می شود که قاضی بدون قضاوت و بی طرفانه به حرف ما گوش دهد. من می گویم بازپرس به حرف ما توجه نکرده است.

رییس دادگاه گفت: بازپرس هیچ غرضی نداشته است.

متهم ادامه داد: ادعا شده که من ایمیل تاییدیه داده ام اما چرا سندی برای این ادعای کذب وجود ندارد. آیا کسانی که کار تحقیق را انجام می دادند، به بدیهی ترین اصول مستندسازی اطلاع داشتند. هیچ ایمیلی بین من و مجموعه بابک زنجانی مبنی بر تاییدیه امضاها یا صورت‌جلسه رد و بدل نشده است و بارها تقاضا کرده ام که دستور بدهید ایمیل ها را چک کنند اما صدای من را نمی شنوند.

رییس دادگاه خطاب به متهم افزود: شما عضو هیئت مدیره بودید.

در ادامه، غلامرضا مهدوی وکیل شرکت نفت خطاب به متهم اظهار کرد: شرکت اس سی تی بنکرز با یک میلیون تومان به ثبت رسیده است. آیا این شرکت امکان گشایش ال سی داشته است؟ آیا شما از خرید نفت توسط بابک زنجانی اطلاع نداشتید؟ سمت شما در شرکت های وی دکوری بوده یا واقعی؟ شما و تجارب تان برای ما محترم هستند اما متاسفانه تجارب شما در خدمت دشمن و غارت بیت المال قرار گرفته است.

متهم هم خطاب به وکیل شرکت نفت گفت: اولا اس سی تی بنکرز ال سی صادر نکرده و فقط هیئت مدیره صورت جلسه امضا کرده است. ضمن اینکه من در آن جلسه نبودم و امضایم جعل شده است.

مهدوی هم پاسخ داد: امضای شما اسکن شده و امضای الکترونیکی بوده است.

فلاح افزود: من امضا نکردم و صورت جلسه ساختگی است و بارها تقاضای کارشناسی کردم.

در این هنگام رئیس دادگاه خطاب به متهم گفت: کار شما انکار کردن است.

فلاح در ادامه افزود: در جلسات دادگاه فقط به گوشه‌ای از اظهارات زنجانی اشاره می‌شود که اینگونه غرض ورزی از ساحت مقدس این دادگاه بعید به نظر می رسد.

قاضی مقیسه افزود: نظام، سپاه و سربازان گمنام امام زمان عج با شما دشمنی ندارند. خودتان ۳۰ سال در نهاد بودید و این قضیه را می دانید.

متهم اضافه کرد: من در نهاد بودم و تجربه دارم اما هیچ گاه ندیدم رئیس دادگاهی این قدر آبروی متهم را در رسانه ها ببرد.

قاضی مقیسه هم پاسخ داد: با این سابقه شما باید جزو مدافعین حرم می بودید. ببینید دنیاطلبی با انسان چه می کند.

متهم نیز افزود: شما نیز در آن دنیا انشاء الله پاسخگو خواهید بود.

در ادامه نجفی نماینده دادستان گفت: در بحث بیمارستان پارسیان، طبق ردیابی های صورت گرفته، ۲۰ میلیارد پول به حساب وابسته های شما واریز شده و مدارک آن موجود است.

فلاح هم از نماینده دادستان خواست مدارک را ارائه دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها