أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۳۰۰۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
وزیر دفاع فرانسه هشدار داد، موشک‌های کره شمالی زودتر از انتظار می‌توانند قلب اروپا را هدف قرار دهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه اکسپرس، فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه در هشداری جدی گفت این امکان وجود دارد که اروپا در تیررس موشک‌های اتمی کره شمالی قرار بگیرد و پیونگ‌یانگ موشک‌هایی بسازد که برد آنها به اروپا نیز برسد.

پیونگ یانگ روز یکشنبه با آزمایش یک بمب هیدروژنی باعث نگرانی و ترس گسترده در سطح جهان شده است.

تنش در شبه جزیره کره در هفته‌های اخیر زمانی شدت گرفت که کره شمالی و آمریکا به لفاظی پرداختند اما به نظر می‌رسد که آمریکا تنها هدف موشک‌های کره شمالی نباشد.

وزیر دفاع فرانسه در یک سخنرانی گفت: سناریو افزایش تنش‌ها و بروز یک درگیری بزرگ را نمی‌توان نادیده گرفت. اروپا نیز در برد موشک‌های کره شمالی قرار دارد و این مساله زودتر از آنچه که انتظارش می‌رود، می‌تواند رخ دهد.

صدها هزار کشته در حمله احتمالی به لندن با یک بمب هیدروژنی

براساس تخمین‌های داده‌ای جدید از NukeMap، حمله کره شمالی در قلب لندن باعث از بین رفتن محدوده‌ای حدود 9 مایل مربع از این شهر می‌شود و ده‌ها هزار تن را در همان لحظات اول می‌کشد و تلفات در روزها و ماه‌های بعد همچنان روبه افزایش خواهد بود.

تهدیدهای اتمی کره شمالی در حالی شدت گرفته که ترزا می، نخست وزیر انگلیس و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به چین بعنوان تنها متحد کره شمالی تاکید کرده‌اند تا از نفوذ خود برای متوقف کردن اقدامات غیرقانونی کره شمالی استفاده کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها