يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۰۱۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
پانزده ایالت آمریکا از رئیس‌جمهور این کشور به علت لغو قانون حمایت از مهاجران موسوم به داکا شکایت کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، 15 ایالت آمریکا از جمله واشنگتن از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به علت لغو قانون حمایت از مهاجران موسوم به داکا شکایت کردند.

ایالت‌های نیویورک، ماساچوست، واشنگتن، کنتیکت، دلاویر، هاوایی، ایلینوی، آیووا، نیومکزیکو، کارولینای شمالی، اورگن، پنسیلوانیا، رودآیلند، ورمانت، ویرجینیا به علاوه شهرستان کلمبیا واقع در ایالت واشنگتن این شکایت را علیه دونالد ترامپ ارائه کرده اند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه قانونی را که در زمان ریاست جمهوری اوباما به تصویب رسیده بود و مانع اخراج مهاجران غیرقانونی که در کودکی به آمریکا مهاجرت کرده بودند می شد، لغو کرد. ترامپ به کنگره آمریکا مهلتی شش ماهه داد تا سرنوشت 800 هزار نفر را که تحت تأثیر لغو این قانون قرار گرفته اند، مشخص کند.

ترامپ پس از آن در بیانیه ای گفت: من از مجازات کودکان که اکثرشان اکنون به سن بلوغ رسیده اند، به خاطر رفتار پدرانشان حمایت نمی کنم؛ اما شایسته است که اعتراف کنیم کشورما کشور فرصت هاست؛ چرا که ما کشور قوانین هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها