أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۰۱۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
رییس فدراسیون شطرنج گفت: وقتی تا به حال یک بار به فدراسیون یا مسابقات شطرنج نیامدند، چطور انتقاد می کنند؟


به گزارش پایگاه 598، مهرداد پهلوان زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" در رابطه با آخرین وضعیت شطرنج بعد از تعلیق از سوی فدراسیون جهانی اظهار داشت: با توجه به صحبت های مسئولان وزارت ورزش، امیدوارم به زودی مشکل حل شود. شنیدم که داورزنی هم گفته این مبلغ بدهی به فدراسیون پرداخت می شود تا مشکلی نداشته باشیم.


وی در واکنش به انتقاد تند مدیرکل دفتر نظارت و برنامه ریزی وزارت ورزش از مدیریت فدراسیون شطرنج عنوان کرد: بگذارید هر چه می خواهند بگویند. یک روز می گویند ما خوب هستیم و یک روز دیگر بد می شویم! وقتی تا به حال یک بار به فدراسیون یا مسابقات شطرنج نیامدند، چطور انتقاد می کنند؟


رییس فدراسیون شطرنج تصریح کرد: وزارت ورزش هم کمک هایی کرده؛ اما گاهی اوقات کمک نمی کند. برگزاری رقابت های جهانی شطرنج زنان در ایران می توانست برای ورزش ما سود داشته باشد؛ اما به راه اشتباهی کشیده شد.


پهلوان زاده در پایان درباره ضرورت حل سریع مشکل تعلیق به خاطر حضور ملی پوشان در رقابت های داخل سالن آسیا گفت: مرتبا با فدراسیون جهانی در تماس هستیم. آنها هم واقعا با ما تا همین جا همکاری می کنند. ما این پول را باید آخر ماه دسامبر سال گذشته میلادی پرداخت می کردیم. ۱۰ ماه از آن زمان گذشته است و هر چیزی هم یک حدی دارد. بارها خواهش و تمنا کردیم که تعلیق نشویم. یکی از بانک ها که اسپانسر ما بوده، دائما وعده پرداخت پول می دهد؛ اما هنوز خبری نشده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها