أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۰۲۸۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
با توجه به اصرار تیم ملی کره‌جنوبی برای بازی با روس‌ها در مسکو، بازی روسیه و ایران به ورزشگاه شهر کازان انتقال داده شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، به نقل از اسپورت اکسپرس روسیه، دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه 18 مهر ماه سال جاری در ورزشگاه شهر کازان، مرکز جمهوری تاتارستان برگزار خواهد شد.

روس‌ها 3 روز پیش از بازی با ایران دیداری با کره‌جنوبی در شهر مسکو برگزار خواهند کرد. کره‌ای‌ها اصرار به انجام این بازی در پایتخت روسیه داشتند و به همین خاطر بازی ایران و روسیه به ورزشگاه شهر کازان انتقال داده شد.

ویتالی موتکو، معاون نخست‌وزیر روسیه و رئیس کمیته سازماندهی جام‌جهانی 2018 در این رابطه اظهار داشت: کره‌جنوبی می‌خواست در مسکو بازی کند. هر چند محل‌های دیگری نیز وجود داشت که تجربه جدیدی برای شهرهای میزبان می‌توانست باشد. کره‌جنوبی و ایران 2 تیم در سطح بالا هستند که روسیه با آنها بازی خواهد کرد. امیدوارم استقبال خوبی از این بازی‌ها شود.

پیش از این فیفا اعلام کرده بود که تیم ملی فوتبال روسیه در روز 18 مهر ماه سال جاری به مصاف آرژانتین می‌رود. خبری که از سوی روس‌ها تایید نشد و آنها در همین روز رودرروی ایران قرار می‌گیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها