أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۰۴۸۱
زمان انتشار: ۲۱:۴۹     ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
نماینده کره شمالی در شورای امنیت سازمان ملل متحد، ضمن بیان این مطلب که تحریم های جدید این شورا علیه پیوینگ یانگ ' پست و رذیلانه' است،.
به گزارش پایگاه 598، نماینده کره شمالی در شورای امنیت سازمان ملل متحد، ضمن بیان این مطلب که تحریم های جدید این شورا علیه پیوینگ یانگ ' پست و رذیلانه' است، تاکید کرد که کشورش همه امکانات خود را برای مقابله با تحریم ها به کار خواهد بست.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از ژنو ، 'تائه سونگ هان' که در کنفرانس خلع سلاح ژنو سخنرانی می کرد، گفت: 'هیئت سیاسی کره شمالی در شورای امنیت، تصمیم شب گذشته این شورا مبنی بر تصویب تحریم های جدید علیه کشورشان را اقدام 'پست و رذیلانه' می داند. ما قویا قطعنامه شورای امنیت را رد می کنیم و آن را قبول نداریم. جمهوری خلق کره آماده است از همه امکانات خود برای مقابله با تحریم ها استفاده کند.

نماینده کره شمالی در سازمان ملل متحد افزود: ' تصویب این قطعنامه به خوبی نشان می دهد که آمریکا عزم خود را برای نابود کردن نظام ایدئولوژیکی جمهوری دموکراتیک خلق کره جزم کرده است و به هر قیمتی که شده می خواهد این کار را انجام دهد.'

به گزارش ایرنا شورای امنیت سازمان ملل در روز دوشنبه (به وقت ایالات متحده) به اتفاق آرا قطعنامه 2375 را علیه کره شمالی تصویب کرد که بر اساس آن حدود 75 درصد از واردات گاز و 55 درصد از واردات بنزین به کره شمالی قطع می شود.

علاوه بر این هیچ گونه منسوجاتی هم از کره شمالی صادر نخواهد شد که به تنهایی 800 میلیون دلار به اقتصاد کره شمالی ضربه می زند.

در شرایط کنونی حدود 90 درصد از کل صادرات کره شمالی تحت این ممنوعیت ها قرار گرفته است.

علاوه بر این، از کار آن دسته از کارگران کره شمالی که حاصل درآمدهای خود را به کشورشان می فرستند در سایر کشورها جلوگیری می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها