أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۰۵۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
وکیل متهم:
وکیل مدافع متهم ردیف اول پرونده قتل بنیتا در جلسه دادگاه گفت: محمد متهم ردیف اول، قصد کشتن بنیتا را نداشته و فرض را بر این گذاشته که خودرو کشف می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، دومین جلسه رسیدگی به متهمان پرونده قتل بنیتا از ساعتی پیش در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی آغاز شده است.

در این جلسه، وکیل مدافع متهم ردیف اول در جایگاه حاضر شد و در دفاع از موکل خود گفت: من به عنوان وکیل تسخیری وارد پرونده شدم و مطابق با قانون و قسمی که خورده‌ام باید از متهم دفاع کنم.

وی ادامه داد: تمام جرائمی که بررسی می‌کنیم نشات گرفته از مواد مخدر و روانگردان است، محمد متهم ردیف اول فرض را بر این گذاشته بود که پس از رها کردن خودرو و با توجه به تعقیب و گریز قبلی که پلیس با وی داشته، خودرو کشف می‌شود، محمد به این نیت خودرو را رها کرده بود که بچه زنده می‌ماند و وی خودرو را در محله قیامدشت در مکان پرتردد رها کرده بود، محمد قصد کشتن بنیتا را نداشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها