يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۰۶۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
«شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق به ۲ حادثه تروریستی در شهر الناصریة در استان ذی قار واکنش نشان داد و بر لزوم مجازات مسببان و عاملان آن تأکید کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نجباء، «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء به دو حادثه تروریستی در شهر الناصریة واقع در استان ذی قار عراق توسط داعش که منجر به شهادت و جراحت بیش از ۱۷۰ نفر ازجمله شماری از زائران ایرانی شد، واکنش نشان داد.

براساس این گزارش، شیخ اکرم الکعبی با صدور پیامی اعلام کرد: به ملت غیور عراق و خانواده‌ شهدایی که در شهر الناصریة شهر جهاد و مجاهدین، در این حادثه دردناک و ددمنشانه به شهادت رسیدند، تسلیت می‌گویم.

وی افزود: جوانان این شهر نقش بزرگی در دفاع از مقدسات، تمامیت ارضی و وحدت عراق ایفا کردند، چراکه مردم شهر الناصریة در مبارزه با اشغالگران آمریکایی درس فراموش نشدنی به آنها دادند.

شیخ اکرم الکعبی ادامه داد: آنان همچنین تعداد زیادی از فرزندان خود را برای آزادی مناطق اشغال شده توسط داعش به جبهه‌های جنگ گسیل داشتند و دلاوری‌ها، مبارزات و حمله‌های آنان حتی دشمنان را متحیر کرد.

دبیرکل نجباء تصریح کرد: نباید از این حادثه دردناک بدون مجازات مسببان آن گذشت و اینگونه حوادث ما را بر ادامه عملیات آزادی مناطق عراق، تعقیب تکفیری‌های کوردل  و گروهک‌های مخفی، پشتیبانان و دوستان آنان مصمم‌تر می‌کند.

شیخ الکعبی در پایان پیام خود نیز تأکید کرد: ما تا آزادی همه شهرهای اشغالی و اخراج سیاستمداران داعشی که پشت پرده همه شرارت‌ها هستند؛ آرام نخواهیم گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها