يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۰۶۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
مدیرکل موزه ها و اموال منقول تاریخی – فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پروانه فعالیت موزه بانک ملی ایران را صادر کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پیش از این پروانه فعالیت موزه بانک شش ماهه بود که اکنون با اتمام مراحل راه اندازی و افتتاح رسمی، پروانه فعالیت آن صادر شده است.

در متن این مجوز که به شماره مجوز 18802/962503 و به تاریخ 7/6/1396 صادر شده، آمده است: نظر به بخشنامه 101015/45011 مورخ 9/5/1389 معاون اول محترم رئیس جمهور، پروانه تاسیس موزه بانک ملی ایران به آدرس خیابان فردوسی، نرسیده به چهار راه استانبول، ادارات مرکزی بانک ملی، ساختمان صندوق پس انداز وابسته به بانک ملی ایران تمدید می گردد.

اعتبار این پروانه از تاریخ صدور به مدت سه سال شمسی بوده و قابل تمدید است.

موزه بانک ملی ایران در مرداد ماه سال جاری با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و جمعی از مقامات ارشد کشوری افتتاح شد.

بازدید این موزه شنبه تا چهارشنبه بجز ایام تعطیل، از ساعت 13 الی 17 برای عموم آزاد است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها