يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۰۷۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
بازیکن سرشناس پیکانی ها به خاطر اختلاف با کادر فنی از اردوی خودروسازان کنار گذاشته شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، در فاصله چند ساعت تا بازی حساس با پرسپولیس در آخرین بازی هفته ششم لیگ برتر کادر فنی پیکان قید مدافع سرشناس و کلیدی خود را زد و این بازیکن را از تیم اخراج کرد.مجید جلالی این بار با کنار گذاشتن امیرحسین صادقی آن هم در آستانه بازی با پرسپولیس به تیمش شوک وارد کرد تا عجیب ترین خبر ممکن از این تیم به گوش برسد. 


ماجرا از این قرار است که روز بعد از بازی با فولاد در هفته پنجم کادرفنی تیم پیکان از بازیکنان خواست راهی استخر و سونا شوند اما امیرحسین صادقی از این کار صرف‎نظر می کند. مجید جلالی و همکارانش نیز تصمیم می گیرند صادقی را از ادامه حضور در کنار تیم منع کنند. به همین خاطر صادقی حدود یک هفته است که با پیکان تمرین نمی کند و حتی در کمپ این تیم نیز آفتابی نمی شود. 


این اتفاق که با تلاش پیکانی ها تا امروز رسانه ای نشده بود به این امید که اختلافات به وجود آمده حل و فصل شود سرانجام لو رفت تا اردوی پیکان در آستانه بازی حساس با پرسپولیس تحت الشعاع حواشی این اتفاق قرار بگیرد چون کمتر کسی تصور می کرد صادقی که همواره رابطه خوبی با مجید جلالی در یک سال و اندی پیش داشت این گونه با تصمیمات سرمربی تیم مخالفت کند.


مدافع سرشناس و باتجربه فوتبال ایران که فصل چندان خوبی را با پیکان در هفته های گذشته تجربه نکرده در حال حاضر از اردوی پیکان کنار گذاشته شده و تلاش ها برای جلب رضایت جلالی برای بخشیدن این مدافع نیز به جایی نرسیده است.صادقی که به نظر می رسد به سال های فوتبال خود رسیده حالا باید منتظر بماند و ببیند در روزهای آتی چه اتفاقاتی در انتظار او و ادامه همکاری اش با پیکان رخ خواهد داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها