کد خبر: ۴۳۰۷۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
هفته ششم لیگ برتر؛
آخرین دیدار از هفته ششم لیگ برتر امشب بین دو تیم پرسپولیس و پیکان انجام می‌شود و دو تیم با انگیزه‌های متفاوتی در این بازی به میدان می‎روند.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، تنها بازی باقی مانده از هفته ششم لیگ برتر در حالی از ساعت 20 امروز یکشنبه بین دو تیم پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که پرسپولیس به دلیل شکست استقلال مقابل پارس جنوبی جم صدر جدول را به تیم جم واگذار کرده است و تنها در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند جایگاه خود را در صدر جدول پس بگیرد.

پیکانی‌ها اما شرایط مساعدی در جدول رده بندی ندارند و عملکرد مجید جلالی در این تیم باعث شده نماینده شهر تهران در لیگ برتر از پنج بازی خود در لیگ فقط پنج امتیاز کسب کند و در رده سیزدهم جدول قرار بگیرد.جمیع شرایط در پیکان باعث شده تا مجید جلالی هم جایگاه مستحکمی روی نیمکت این تیم نداشته باشد و زمزمه‌هایی هم مبنی بر جدایی وی در صورت عدم نتیجه گیری در این بازی به گوش برسد.

پرسپولیس که بهترین دوران تاریخ خود را سپری می‌کند، بعد از صعود تاریخی‌اش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و با یک  استراحت مناسب امشب در دیداری دربی گونه و در خانه خود میزبان تیم پیکان است.

برانکو بعد از پیروزی با ارزش مقابل الاهلی حالا تنها کاری که در لیگ ایران دارد پس گرفتن صدر جدول از تیم پارس جنوبی، شگفتی ساز این فصل لیگ برتر است. برانکو برای پیروزی در این دیدار روی کاغد کار سختی ندارد. سرخ ها با همه داشته‌های خود می‌توانند در این بازی به میدان بروند و در مقابل دیدگان هواداران شان با یک پیروزی خانگی به صدر جدول برسند.

این دیدار به قضاوت علیرضا فغانی با کمک‌ محمدرضا منصوری و حمید سبحانی برگزار می شود.  داور چهارم این دیدار  پیمان فرخی مهر و ناظر داوری آن مسعود مرادی است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها