يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۰۸۲۷
زمان انتشار: ۰۹:۰۴     ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
حضور بازیگر مشهور بریتانیایی در سینما باعث به وجود آمدن مشکلات امنیتی شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم: علاقه جود لاو به دیدن فیلم روی پرده سینما زبانزد است اما اخیرا حضور او در یکی از سالن های سینمای کشورش دردسرهایی را برای خودش و مردم به وجود آورده به طوری که کار به مسائل امنیتی هم کشیده است. داستان اصلی از این قرار است که جود لاو برای شناخته نشدن از یک سوییشرت کلاهدار مشکی برای حضور در سالن سینما استفاده کرده و ماموران حراست هم که او را نشناخته اند به خاطر ظاهر مشکوکش جلوی این بازیگر نام آشنا را گرفته اند.
 
پوشش متفاوت جود لاو، سینما را امنیتی کرد
 
نکته جالب این که حراست به همه ماموران خودش تذکر داده بود این مرد مشکوک را زیر نظر بگیرند. هر چند بعد از مدتی با شناخته شدن او، تهدید امنیتی برطرف می شود و اوضاع به حالت عادی بر می گردد.

لاو این روزها درگیر بازی در قسمت دوم مجموعه «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنان» برای حضور در نقش آلبوس دامبلدور در بریتانیا به سر می برد. او برای دیدن فیلم «دیترویت» کاترین بیگلو به سینما رفته بود که پس از دیدن آن، گفت‌وگوی مختصری با کارگردان انجام می دهد، عکسی به یادگار می اندازند و خیلی سریع سینما را ترک می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها