يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۰۸۳۱
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
پنجشنبه هفته جاری شاید یکی از مهمترین روزهای زندگی جنتلمن کروات باشد، روزی که شاید برای آخرین بار نیمکت یک تیم در فوتبال ایران را تجربه خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه: نتایج تیم فوتبال سپاهان در فصل جاری رقابتهای لیگ برتر به هیچ وجه با ذهنیت هواداران کم صبر سپاهان تطابق نداشته است و به نظر می‌رسد دربی فوتبال ایران یکی از آخرین شانسهای مربی کروات این تیم باشد.
 
 
کرانچار در آخرین بازی خود دو گل از فولاد خورده است و حالا بایستی در اصفهان از پرسپولیس پذیرایی کند. اهمیت نتیجه این دیدار در ورزشگاه احتمالا پر نقش جهان می‌تواند سرنوشت کرانچار را تا چند هفته بعد از حضور زلاتکو در ایران رقم بزند. او در صورت برد چند هفته ابقا خواهد شد، تساوی او را در وضعیت فعلی حفظ خواهد کرد و شکست شاید به پایان حضورش در ایران و اصفهان منجر شود.
 
 
حضور ناامیدکننده در لیگ برتر و حذف در اولین بازی جام حذفی به هیچ وجه با مدل سپاهانی که در دهه هشتاد در همه مسابقات مدعی بود ندارد و باید دید ابر بازی هفته هفتم چه سرنوشتی را برای زردهای محبوب اصفهان رقم می‌زند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها