يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۰۸۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
ادعای اصلاح طلبان در آزادی ادعایی تازه نیست، پس از اینکه چپ های دیروز از سال 76 دولت و مجلس ششم و بر عهده گرفتند یکی از شعارهای مبنایی خود را آزادی عنوان کرده و شعار زنده باد مخالف من سر دادند.
به گزارش پایگاه 598، این روزها محمد علی نجفی شهردار جدید تهران که گرایش اصلاح طلبی دارد در جلسات هیات دولت حضور پیدا می کند تا دروغ اصلاح طلبان در ادعای آزادی باز هم ثابت شود.

به گزارش افکارنیوز، نجفی در حاشیه نخستین حضورش به عنوان شهردار تهران در جلسه هیات دولت گفت: "شهرداری با هر دستگاهی که در شهر خدمات ارائه می‌کند ارتباط دارد و باید هماهنگی و هم‌افزایی بین شهرداری و بقیه دستگاه‌ها وجود داشته باشد. حضور من در دولت باعث می‌شود این هماهنگی‌ها خیلی سریع‌تر شکل بگیرد".

نجفی از هماهنگی بیشتر شهرداری تهران با دولت می گوید اما همین موضوع در زمان دولت اصلاحات و زمانی که محمود احمدی نزاد بر کرسی شهرداری تهران نشسته بود با مخالفت روبرو شد زیرا اصلاح طلبان اعتقاد داشتند تفکر سیاسی احمدی نژاد با دولت حاکم متفاوت است.

تنها شهردار وقت تهران نبود که به هیات دولت راه پیدا نکرد بلکه علی لاریجانی یکی دیگر از رجال اصولگرا که ریاست سازمان صدا و سیما را بر عهده داشت به خاطر پخش کنفرانس برلین نیز مورد غضب اصلاح طلبان قرار گرفت و رئیس دولت اصلاحات نیز نگذاشت وی در جلسه هیات دولت حضور پیدا کند.

هر چند اصلاح طلبان همیشه شعار آزادی می دهند و سینه خود را برای اجرای آزادی چاک می کنند اما همین ادعا وقتی به پای عمل می رسد شاهد تصمیم های سختگیرانه و دیکتاتور مآبانه توسط این جریان لیبرال هستیم.

هنوز رفتاری که اصلاح طلبان با الهه راستگو برای رای به قالیباف انجام دادند فراموش نشده است و انکه او را از دایره اصلاح طلبان تنها به دلیل اینکه بر اساس وظایف نمایندگی اش عمل کرده بود کنار گذاشتند.

سوالی که باید اصلاح طلبان و اعتدالیون پاسخ دهند اینکه چرا در دولت دوازدهم و در زمانی که قالیباف شهردار تهران بود از وی برای حضور در جلسات هیات دولت دعوت نمی شد اما حالا که شهردار تهران تغییر کرده برای هماهنگی های بیشتر از نجفی دعوت می شود؟

این تناقض در رفتار امری طبیعی در جریان اصلاح طلب است که این روزها نیز بسیاری از مناصب دولت دوازدهم را در اختیار دارد و همین تناقض نشان می دهد شعار زنده باد مخالف من شعاری زیباست که اصلاح طلبان و اعتدالیون به ان عمل نمی کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها