يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۰۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام‌صادق(ع):
مصطفی حضوری با اشاره به سخنان اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در یکی از شعب اخذ رأی گفت که آقای هاشمی‌رفسنجانی حتماً می‌دانند که 'خواست مردم' محاکمه آقازاده‌های لندن‌نشین ایشان است.

مصطفی حضوری، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور پرشور مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از حرکت انقلابی مردم گفت: مردم در این حضور خواست اصلی خود در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و پیروی از رهبر معظم انقلاب را به نمایش گذاشتند و سیلی سخت دیگری بر چهره استکبار زده و پاسخ درخوری به یاوه‌گویی‌های رسانه‌های غربی دادند.

حضوری به حضور مسئولان کشوری و لشگری در پای صندوق‌های رأی اشاره کرد و ضمن تقدیر از حضور آنان در کنار مردم در واکنش به بخشی از سخنان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی پس از اینکه وی رأی خود را به صندوق انداخت، گفت: متأسفانه سخنان ایشان بار دیگر موجب تغذیه رسانه‌های ضد انقلاب شد و این بخش از سخنان ایشان مبنی بر اینکه «امیدواریم آنچه که از صندوق رأی بیرون می‌آید همان چیزی باشد که خواست مردم است» تکراری از جنس سخنان و مواضع دوپهلوی ایشان بود.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: اگر ملاک آقای هاشمی‌رفسنجانی خواست مردم و پیگیری مطالبات مردمی است حتماً می‌دانند که یکی از خواست‌های مردم تعیین تکلیف دانشگاه آزاد بود که بعد از چند ماه معطل گذاشتن حکم نهادهای قانونی و شورای عالی انقلاب فرهنگی، ایشان این ماجرا و خواست مردم را برنتافند و دست آخر هم مراجع دیگر مجبور به ورود به این موضوع و حل و فصل آن شدند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام‌صادق(ع) با انتقاد نسبت به عدم پذیرش قانون از سوی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی گفت: پافشاری ایشان در قبال تغییر جاسبی و آغاز به کار و فعالیت رئیس جدید و قانونی این دانشگاه متأسفانه مسئولین را مجبور به اضافه کردن تبصره‌ای در اساسنامه دانشگاه آزاد در موارد خاص کرد.

حضوری در بخش دیگری از سخنان خود به درخواست مردم مبنی بر محاکمه هر چه سریع‌تر مهدی هاشمی کرد و گفت: اگر آقای هاشمی به واقع نگران محقق شدن خواست مردم هستند همانطور که خود می‌دانند تسلیم هرچه سریع‌تر آقازاده لندن‌نشین ایشان در دادگاه صالحه یکی از درخواست‌ها و دغدغه‌های جدی مردم است و امیدواریم ایشان هرچه‌ سریع‌تر در محقق شدن این مطالبه مهم مردمی راه‌گشا باشند و از فرزندشان بخواهد که کار تحقیقی خود را پایان داده و به داخل کشور بازگردد و به سؤالات دستگاه قضایی و مردم پاسخ دهد.

وی همچنین در همین رابطه افزود: به نظر می‌رسد دستگاه قضایی نیز تعللی در قبال بررسی پرونده مهدی هاشمی داشته است که اگر این روند ادامه یابد، نتیجه خوبی در اذهان عمومی ندارد.

حضوری تمکین به رأی مردم را اصلی‌ترین مصداق عملی شدن خواست مردم دانست و گفت: متأسفانه آقای هاشمی در بسیاری موارد به رأی مردم در پای صندوق‌های رأی تمکین نکردند و آن را نپذیرفتند و نامه‌ ایشان به رهبر معظم انقلاب قبل از شورش‌های سال ۸۸ و سکوت او در قبال بسیاری از وقایع این سال و حوادث فتنه بیانگر روحیه‌ای خاص در وجود ایشان و میزان اهمیت قائل شدن به خواست ملت در منشور فکری‌شان است.

این فعال دانشجویی سخنان آیت‌الله هاشمی را نقض غرض و خلاف منش سیاسی او دانست و گفت: البته امیدواریم که ایشان رفتار سیاسی خود را اصلاح کنند و به واقع تن به مطالبات و خواست مردم انقلابی ایران دهند و در مسیر تعالی کشور همراه مردم حرکت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها