يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۰۸۹۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
نائب رئیس هیأت الحشد الشعبی در سایه بحران میان بغداد و اربیل وارد استان کرکوک شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «ابومهدی المهندس» نائب رئیس هیأت الحشدالشعبی، بعد از ظهر امروز (دوشنبه) وارد استان کرکوک شد و با «ابو رضا النجار» فرمانده نظامی منطقه محور شمال در این استان دیدار کرد.

این سفر در شرایطی رخ می‌دهد که همه‌پرسی جدایی منطقه کردستان از عراق، به گفته مقامات اربیل روز سوم مهر قرار است آغاز شود و استان کرکوک، محل مناقشه میان دو طرف است.

چهارشنبه هفته گذشته، منطقه کردستان عراق به بهانه مقابله با آنچه که تهدیدات «الحشد الشعبی» علیه همه‌پرسی می‌خواند، دو تیپ از نیروهای پیشمرگه و شماری از عناصر پ‌ک‌ک را به کرکوک اعزام کرد تا به نیروهای کردی حاضر در «طوزخورماتو» ملحق شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها