أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۳۰۹۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: باید کاری کنیم در بین تبلیغات ریز و درشت محصولات خارجی، ذائقه مردم به ویژه جوانان حفظ شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان: غلامرضا اصغری در بازدید از هشتمین نمایشگاه لبنیات، نوشیدنی ها،چای، قهوه و صنایع وابسته، اظهار داشت: اگر در صنعت شیرینی و شکلات موفق هستیم حتما به دلیل زحماتی است که پیشکسوتان این بخش متحمل شده اند. واقعیت این است که وظایف همه ما حمایت از تولیدات داخل است چرا که در پیوست با این رخداد، اشتغال اتفاق می افتد که آنهم مترادف بسیاری از محاسن اجتماعی است.

وی با ابراز خوشحالی از تولید محصولات با کیفیت در این صنعت، گفت: وقتی شاهد هستیم که متخصصان این حوزه پا به پای موفق ترین کشور های تولید کننده این قبیل محصولات جلو می روند اگر نگوئیم موفق ترین صنعت کشور حوزه شیرینی و شکلات است قطعا می توانیم عنوان کنیم که یکی از موفق ترینهای آنهاست.

اصغری همچنین با تاکید بر ضرورت تربیت سلامت مردم توسط تولید کنندگان، افزود: باید توجه داشت که ذائقه مردم بویژه نسل جوان در بین تبلیغات ریز و درشت محصولات خارجی حفظ شود و با بازاریابی خوبی که انجام می شود نسل امروز نسبت به محصولات داخلی علاقمند بمانند، که اگر مردم به ما اعتماد کنند کار اصلی انجام شده است.

وی در ادامه به نشانگر رنگی تغذیه که در بین مردم به چراغ راهنمای تغذیه مشهور شده است، اشاره کرد و خطاب به صنعتگران حاضر در نمایشگاه، گفت: افرادی مانند شما که در بطن صنعت کار کرده اند و با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند می توانید مشاوران خوبی برای سازمان غذا و دارو باشید ما به تولید کنندگان خود افتخار می کنیم و بطور جدی حمایتگر آنها هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها