أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۰۹۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
جشن تولد ۴۴ سالگی رامین پرچمی شب گذشته پس از اجرای نمایش «غسالخونه» در تالار حافظ برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: رامین پرچمی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در نمایش «غسالخونه» در تالار حافظ در نقش «اوس ابرام» روی صحنه می‌رود.

جشن تولد این هنرمند تئاتر از سوی جمعی از هنرمندان و اهالی تئاتر و سینمای کشور و همچنین خانواده و هم بازی‌هایش با غافلگیری او برگزار شد و پس از پایان اجرای نمایش تولد 44 سالگی به یاد ماندنی را در کنار همبازی‌هایش جشن گرفت.
 
جشن تولد یک بازیگر در غسالخونه
 
این نمایش به کارگردانی مصطفی ملک مکان و نویسندگی سهند خیرآبادی و نقش آفرینی بازیگرانی همچون: (به ترتیب حضور در صحنه) شبنم گودرزی، نادر فلاح، علی برقی، محمد حسینی، مصطفی پور‌یوسف، جوانه دلشاد، حسین سپهرنژاد، اریک قاراسمیان، اردوان اربابی، هادی محرابی، رامین پرچمی تا تاریخ 19 مهر، ساعت 19:00 در تالار حافظ پذیرای تماشاگران و دوستداران تئاتر است. همچنین تهیه کنندگی این اثر به عهده موسسه فرهنگی هنری نسل آفتاب است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها