يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۰۹۸۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
رئیس هیات تکواندو استان تهران تنها چند روز بعد از برگزاری جشن روز جهانی تکواندو از سمت خود استعفا کرد.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، علی خلیلی که ۱۴ مرداد ۹۴ از سوی رئیس فدراسیون تکواندو به عنوان سرپرست هیات تکواندو استان تهران منصوب و پس از آن از مجمع انتخاباتی استان، رای اعتماد گرفته بود، از سمت خود استعفا داد.

هفته گذشته هیات تکواندو استان تهران در محل دریاچه خلیج فارس اقدام به برگزای جشن روز جهانی تکواندو کرد و با توجه به هماهنگی خوبی که بین استان و فدراسیون بود، اعلام این استعفا بعید به نظر می رسید.

نامه استعفای خلیلی که در آن ذکر شده پس از مذاکره با پولادگر نسبت به اتخاذ چنین تصمیم نموده  ۲۳ شهریورماه به گل محمدی مدیرکل تربیت بدنی استان تهران رسیده است.

قرار است به زودی سرپرست جدید هیات تکواندو استان تهران انتخاب و معرفی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها