يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۱۰۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
آفتاب یزد که طی گزارشی از روحانی خواسته بود بانوی اول را احیا کند و همسر خود را در فعالیت اجتماعی و فرهنگی به صحنه بیاورد ، در عکس نوشتی کنایه‌آمیز از وی انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، حسن روحانی که نتوانسته به وعده اصلاح‌طلبان برای حضور زنان در کابینه عمل کند مورد اعتراض شدید روزنامه‌های زنجیره‌ای قرار گرفته است.

روزنامه آفتاب یزد که طی گزارشی از رئیس‌جمهور خواسته بود بانوی اول را احیا کند و همسر خود را در فعالیت اجتماعی و فرهنگی به صحنه بیاورد و با این حربه از شدت انتقادات بکاهد، در عکس نوشتی طنز و کنایه‌آمیز  از روحانی انتقاد کرد.

حسن روحانی چندی پیش در واکنش به انتقادات برای عدم حضور زنان در کابینه دولت دوازدهم گفت:‌«ما می خواستیم سه وزیر زن را برای کابینه دوازدهم معرفی کنیم که جایگاه آنان را هم مشخص کرده بودیم، اما نشد، حالا اینکه چرا نشد بماند!»

عکس نوشت کنایه‌آمیز روزنامه آفتاب یزد به همین موضوع اشاره دارد. بسیاری از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب این انتقاد را مطرح می‌کنند که اگر رئیس‌جمهور نتواند کاری انجام دهد، دیگر به چه کسی می توان امید داشت؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها