يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۱۰۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
پسریال «گسل» که شب گذشته آخرین قسمت آن راهی آنتن شد و قرار است امشب نیز پشت صحنه آن پخش شود، در گام آخر با حواشی مجازی مواجه شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، مجموعه تلویزیونی «گسل» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی محسن چگینی، شب گذشته (۲۸ شهریور ماه) به پایان رسید.

این سریال که موضوعات سیاسی و اجتماعی را دستمایه‌ی طنز قرار داده بود، از دو شب گذشته با حواشی در فضای مجازی مواجه شد؛ حاشیه‌هایی که با سانسور مدیران تلویزیونی در بازپخش، خواسته یا ناخواسته شکل جدی‌تری به خود گرفت.

«گسل» داستان زندگی محافظ یکی از معاونان وزرا و اتفاقاتی که در حیطه‌ی زندگی شخصی و کاری او به وجود می‌آید را روایت می‌کرد.

سام درخشانی، بیژن امکانیان، مهتاج نجومی، فلور نظری، تیرداد کیایی، رامتین خداپناهی، شبنم فرشادجو، ستاره حسینی، سامان دارابی، محمد فیلی، رضا کریمی، نیکی محرابی، کاوه سماک باشی، طوفان مهردادیان و افشین نخعی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی بودند.

چهارشنبه (۲۹ شهریور) حوالی ساعت ۲۲:۱۵ قرار است پشت صحنه یک ساعته سریال «گسل» روی آنتن برود. در این قسمت مراحل تولید و تصویربرداری و اتفاقاتی که در جریان تولید این مجموعه تلویزیونی رخ داد به تصویر کشیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها