أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۱۰۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
شاهکار پاس در همدان ادامه دارد
پاس در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال، دومین باخت خود را هم تجربه کرد، تیمی که آخرین قهرمانی آسیا را برای ایران به ارمغان آورده حالا در لیگ دسته دوم به خیلی از تیم‌ها نه نمی‌گوید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال روز گذشته پاس در دربی غرب کشور بازی را برابر بعثت کرمانشاه واگذار کرد. دیداری که همیشه به سبب تعصبات ناسیونالیستی برای همدان و کرمانشاه از جذابیت و حساسیت خاصی برخوردار است و هواداران فوتبال در این دو شهر به هیچ وجه دوست ندارند تیمشان برابر رقیب قافیه را ببازد.

پاس اما دیروز برابر رقیب سنتی بازی را باخت تا در سومین بازی، دومین باخت فصل در بدترین جای ممکن رقم بخورد؛ حالا عباس سرخاب سرمربی پاس همدان که از همان ابتدا هیچ محبوبیتی روی سکوها نداشت، اندک پشتوانه خود برابر هواداران انگشت‌شمار پاس را از دست داده و بیشتر از هر زمانی خود را روی لبه تیغ می‌بیند.

تیمی که با سر و صدای زیاد بسته شد و هر روز یک بازیکن به خدمت می‌گرفت، طبیعی بود که زودتر از حد تصور به زمین سفت بخورد! وقتی رویاپردازان پاس با پست‌هایی همچون مشاور مدیرعامل خود را همه‌کاره پاس تلقی کردند، همان موقع فهمیدیم که این تیم به بن‌بست می‌خورد و بارها نیز در مطالب خود به این موضوع اشاره کردیم.

پاس البته خیلی زود و در هفته سوم به مشکل خورد تا عملکرد ضعیف کادر فنی پاس و اطرافیان مدیرعامل، عرصه را بر محمدتقی رحیمی مدیرعامل جوان و باانگیزه این تیم تنگ کند.

قهرمان آسیا تا پایان هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال، فقط یک سه امتیاز خانگی ـ آن هم از حق نگذریم به لطف تصمیمات داوری ـ به حسابش واریز کرده و در همین ابتدای کار 6 امتیاز دست‌نخورده را بر باد داده است. تیمی که اگرچه در امر گلزنی میانگین هر بازی یک گل را به ثمر می‌رساند، اما چهار گل خورده در سه بازی جای هیچ‌گونه دفاعی را باقی نمی‌گذارد.

با این حال پاس همدان که در سال 86 با سر و صدای بسیار به همدان آمد و در دو سه سال ابتدایی هم روزگار بر وفق مرادش بود، حالا بی سروصدا به مرگ تدریجی دچار است. به ناکامی این روزهای پاس در لیگ دسته دوم که دست‌پخت کادر جدید و متولیان روی کار آمده این فصل است، باید مشکلات مالی و بدهی بازیکن برزیلی "کوتو" را هم اضافه کنیم تا صدای آژیر خطر بیش از هر زمانی بیخ گوش تیمی باشد که روز به روز هوادارانش را از دست می‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها