کد خبر: ۴۳۱۰۴۸
زمان انتشار: ۰۸:۵۱     ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از وقوع حادثه حریق در فروشگاه «اتکا» در ورامین در خبر داد و گفت: عملیات اطفاء شعله ها به پایان رسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از وقوع حادثه حریق در فروشگاه «اتکا» در ورامین در خبر داد و گفت: عملیات اطفاء شعله ها به پایان رسید
 
بهنام کرمانی گفت: ساعات اولیه صبح پنج شنبه ، وقوع حادثه آتش سوزی در انبار فروشگاهی فروشگاه «اتکا» واقع در خیابان دانشگاه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله نجات گران دو ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

کرمانی با اعلام این که هنوز علت وقوع حادثه مشخص نیست و شعله ها و دود سیاه ناشی از آتش سوزی از محل مجتمع تجاری قابل رویت است اظهار داشت: کارشناسان آتش نشانی در محل حادثه حضور دارند و در حال تهویه و بررسی علل این حریق هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین گفت: آتش نشانان با حضور سریع در محل حریق از سرایت آن به اماکن هم جوار جلوگیری کردند.

کرمانی اضافه کرد:  حریق در قسمت انبار این فروشگاه حاصل شده که عکس العمل سریع وبه موقع آتش نشانان و اقدام به موقع در آبرسانی و اطفا آن از منتقل شدن حریق به داخل فروشگاه جلوگیری کرد.

وی گفت: این حریق بسیار گسترده بود، اما آتش نشانان اجازه ندادند تمام انبار دچار حریق شوند و شعله ها تنها بخشی از انبار را دچار آسیب کرد.

کرمانی ادامه داد: در این حادثه مورد مصدومیت نداشتیم، آتش به سرعت اطفا شد و آتش‌نشانان پس از پایان عملیات به ایستگاه ها باز خواهند گشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها