کد خبر: ۴۳۱۰۵۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۰     ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
پاسخ کاپیتان تیم ملی ژیمناستیک به منتقدان؛
کاپیتان تیم ملی ژیمناستیک ایران در واکنش به انتقادها از سن بالای این تیم، گفت: هرکسی ادعا دارد می‌تواند با ما رقابت کند و اگر از ما بهتر نتیجه بگیرد، از تیم ملی خداحافظی می کنیم.
به گزارش پایگاه 598، هادی خناری نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اولین مرحله اردوی تیم ملی با حضور سرمربی جدید عنوان کرد: شرایط خوبی در اردوی تیم ملی داریم و ملی پوشان برای مسابقات اسلوونی آماده می شوند. اردو در شهرستان فواید زیادی دارد مثل اینکه خیلی از افراد در کنار تیم ملی هستند و چه در بحث تغذیه و چه تمرین به تیم کمک می کنند. من قبلا هم با آقای خیرخواه کار کرده بودم و با شرایط کاری ایشان آشنا هستم و وی از همراهی چند مربی خوب هم استفاده می کند که تعامل خوبی با ایشان دارند.

وی در مورد برنامه های تیم ملی در آینده تصریح کرد: اولین مسابقات رقابتهای اسلوونی است و بعد، رقابتهای ژاپن را در پیش داریم. پس از آن مسابقات باکو را در بهمن داریم و از برنامه های سال بعد باخبر نیستم.

کاپیتان تیم ملی ژیمناستیک در پاسخ به انتقاد برخی مبنی بر میانگین سنی بالای تیم ملی بیان کرد: متاسفانه شنیده ام که این صحبتها مطرح شده است و همین جا از طرف خودم و سعیدرضا کیخا اعلام می کنم که هرکس می تواند من و وی را گرفته و از ما بهتر نتیجه بگیرد ما حاضریم همین امروز اردوی تیم ملی را ترک و از ژیمناستیک خداحافظی کنیم. من که خداحافظی کرده بودم و با پادرمیانی همین مسئولان دوباره برگشتم. من و سعید با وجود این همه آسیب دیدگی به خاطر علاقه به کشورمان با تمام وجود تلاش می کنیم افتخارآفرینی کنیم.

وی افزود: می گویند ملی پوشان تک وسیله کار می کنند. اگر همین ما چند نفر مدال نمی آوردیم تیم ملی در بازیهای کشورهای اسلامی سوم می شد؟ اگر این صحبت ها را از افراد دیگر بشنوم ناراحت نمی شوم اما از مسئولان انتظار دارم پاسخ قاطع به این ادعاها بدهند. منتقدان بگویند چند سال باید بگذرد تا فردی مثل سعیدرضا کیخا در ژیمناستیک رشد کند؟ فدراسیون بگوید نباشیم قطعا نمی آییم ولی وقتی می خواهند در اردو باشیم انتظار داریم که ما را حمایت کنند. تنها انگیزه و هدف ما سربلندی کشورمان است و به چیز دیگری فکر نمی کنیم و تمام این سالها نیز با همین هدف تلاش کردیم. حالا هم اگر هرکسی بهتر از ما نتیجه بگیرد خوشحال می شویم و کنار می کشیم ولی با مصاحبه و تخریب چیزی به ژیمناستیک ما اضافه نمی شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها