أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۳۱۰۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
سیدرضا افتخارى مدیرعامل باشگاه استقلال با استعفاى علیرضا منصوریان سرمربى تیم استقلال موافقت کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امروز سخت ترین تصمیم دوران مدیریتى‌ام راگرفته و علی‌رغم میل باطنى با استعفاى آقاى منصوریان موافقت کردم. آقای منصوریان زحمات زیادى براى تیم استقلال کشید، کسب مقام نایب قهرمانى، پیروزی در دربى و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا از افتخارات علیرضا منصوریان درفصل گذشته بود. ایشان فرزند استقلال است و در خانواده استقلال باقى خواهد ماند. وظیفه خود می‌دانم از زحمات آقاى منصوریان تشکر نمایم و از بردبارى و حمایت خانواده محترم آقاى منصوریان در روزهاى سخت تشکر و قدردانى می‌کنم.

وی ادامه داد: و اما سخنى باهواداران عزیز؛ فوتبال آنقدر ارزش نداردکه به خاطر آن به افراد و خانواده آنها توهین شود. انتقاد و اعتراض حق مسلم هواداران عزیز است اما هرگز دین مبین اسلام اجازه نداده که بخاطر ورزش به کسى توهین شود. هواداران عزیز در روزهاى سخت ازخود خویشتن دارى نشان دهند و صبر و متانت خود را حفظ کنند. استقلال داراى هواداران فهیم و با فرهنگ اسلامى است، بنابراین حرمت وشأن افراد باید حفظ و رعایت شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها