يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۱۰۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
نزدیک به یک ساعت و نیم صحبت آن هم در آخرین شبی که سمت سرمربی استقلال را یدک می کشید، نشست مطبوعاتی شگفت انگیزی را در آزادی رقم زد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، همین که صحبت های امیر قلعه نویی با اهالی رسانه به عنوان سرمربی مهمان به پایان رسید این ابهام وجود داشت که با وضعیت رقم خورده در استقلال و پیرو تمام هفته های گذشته که سرمربی تحت فشار این تیم از حضور مقابل دیدگان خبرنگاران طفره می رفت این بار هم منصوریان قید کنفرانس را خواهد زد یا نه؟


نزدیک به 30 دقیقه بعد از اتمام کنفرانس قلعه نویی درست در لحظه ای که بیشتر حاضران در سالن کنفرانس خود را برای ترک محل آماده می کردند خبر رسید که "خبری در راه است"! خبری که هفته ها بود همه از جمله طرفداران استقلال و منتقدان منصوریان در انتظار شنیدن آن بودند و خود را برای این اتفاق کاملا آماده کردند. استعفا از هدایت استقلال آن هم بر خلاف میل باطنی که به وضوح می شد آن را حس کرد.

 


سرانجام سرمربی ناکام آبی ها با گذشت نزدیک به یک ساعت از پایان بازی به سالن آمد و در بدو ورود با عذرخواهی از تاخیر مدعی شد به خاطر نشست خداحافظی و فضای دراماتیکی که در رختکن پیش آمد دل کندن از شاگردانش سخت بود؛ اما به هر شکل ممکن خود را به سالن کنفرانس رساند. منصوریان از همان دقیقه اول کنفرانس فضا را در اختیار گرفت تا درد دل های او نزدیک به 20 دقیقه ابتدایی کنفرانس را به خود اختصاص دهد.

 


درد دل هایی که از زمان ورود او به باشگاه استقلال، از کنفرانس مطبوعاتی 16 ماه قبل او به عنوان سرمربی جدید استقلال در سالن آکادمی، از اتفاقات فصل گذشته، از برد در دربی و سه گل سه گل زدن های جوانانش در نیم فصل دوم ، از قول ها و وعده هایی که از سر هیجان سرمربیگری استقلال در ارتباط با برد در دربی و ایستادن در مکان های اول و دوم لیگ برتر داد و ...

 


بعد از این صحبت های اولیه که چندان هم کوتاه نبود و با عذرخواهی رسمی از تمام پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس از جمله علی پروین و علی جباری آغاز شد و به طرفداران، مردم ایران و در پایان وزیر ورزش کشیده شد، صراحتا اعلام کرد که از برنامه نود و اتفاقاتش درس های بزرگی گرفته است که در صورت ماندن در عرصه مربیگری از آن بهره خواهد برد. جایی که وقتی یاد برنامه 90 می افتاد با طعنه تلخ به قهقهه های عضو هیات مدیره باشگاه خود نیز خنده اش می گرفت، خنده ای که نشان از شادی نداشت، بلکه غم بزرگی را در چهره او نشان می داد.

 


بله، نشست نزدیک به 89 دقیقه به طول انجامید تا طولانی ترین کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی های تاریخ لیگ برتر لقب گرفته و تا پاسی از شب ادامه داشته باشد تا یلدای شگفت انگیزی برای این گونه کنفرانس ها رقم بزند. شگفت انگیز از آن جهت که هر کلمه و جمله منصوریان خود قصه ای مفصل دارد که پرداختن به آن می تواند سوژه ای جذاب برای اهالی رسانه و فوتبال باشد.

 

 

 

 

 

 

 

عکس: امیرحسین خیرخواه


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها