أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۱۱۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۰۱ مهر ۱۳۹۶
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: گزارشی مبنی بر مصرف مواد مخدر در دانشگاه امیرکبیر نداشته‌ایم، با این وجود به طور جدی مراقب این مسائل هستیم.

به گزارش پایگاه 598 ، سیداحمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در رابطه با تردد فروشندگان مواد مخدر در دانشگاه امیرکبیر، گفت: چطور می‌شود شخصی به راحتی مواد مخدر در دانشگاه توزیع کند؟ اینکار به سادگی نیست و اگر چنین مسئله‌ای وجود داشته باشد قابل مشاهده نیست.

وی افزود: اگر چنین چیزی باشد حتما ما برخورد می‌کنیم، حراست دانشگاه مراقب چنین اقداماتی است و در حال حاضر مسائل مواد مخدر در دانشگاه بسیار ناچیز و در حد صفر است.

معتمدی عنوان کرد: البته ممکن است به صورت تک تک وجود داشته باشد زیرا ما 14 هزار دانشجو داریم که ممکن است در میان آنها هم چند نفر به این صورت باشند ولی در دانشگاه امیرکبیر گزارشاتی مبنی بر این موضوع نداشتیم البته ما برنامه‌ریزی می‌کنیم تا مراقب چنین مسائلی باشیم اما تاکنون گزارشی نبوده است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: ما حتی بر روی سیگار هم حساس هستیم و با اینکه درصد بالایی مصرف سیگار در دانشگاه نیست ولی طبق مقررات دانشگاه کسی نمی‌تواند در محوطه داخل دانشگاه سیگار بکشد و حراست دانشگاه برخورد می‌کند. 

وی گفت: بحث مواد مخدر را تاکنون نشنیده بودم ولی اگر چنین اتفاقاتی بیفتد به ما منعکس می‌شود و ما پیگیری می‌کنیم که تاکنون گزارشی نداشتیم. خوشحال می‌شویم که دانشجویان ما بر روی این موارد حساس باشند و از آنها تشکر می‌کنیم که اگر مواردی بود به ما اطلاع بدهند. 

معتمدی همچنین در رابطه با اعتراض تشکل دانشجویی مبنی بر عدم اجازه روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر برای نصب بنرهای تبلیغاتی برنامه‌ها گفت: در رابطه با نصب بنر بی‌نظمی ایجاد  شده بود زیرا دانشگاه فضای کوچکی دارد و دانشجویان و اساتید به ما تذکر داده بودند که نصب بیش از اندازه بنر شکل خوبی ندارد و به همین دلیل تصمیم گرفته شد نظم داده شود که پنل‌های الکترونیکی را نیز افزایش دادیم و مکان‌هایی را هم برای نصب بنر قرار دادیم، با استفاده از پنل‌های الکترونیکی در این شرایط اقتصادی هزینه‌های بنر و کاغذ کم می‌شود زیرا استفاده با این حجم از بنر با اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری تاکید کردند، تطبیق ندارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها