أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۱۲۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۰۲ مهر ۱۳۹۶
محمود صادقی نماینده پرحاشیه فراکسیون امید مجلس دهم، در اقدامی جدید توئیت ضدایرانی را در صفحه توئیتر خود بازنشر داده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، محمود صادقی، عضو فراکسیون امید مجلس دهم در اقدام جنجالی دیگر توئیت ضدایرانی نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا را بدون هیچ توضیحی در صفحه توئیتر خود بازنشر داد.
 
بابی سندرز در توئیت خود نوشته است:
 
    «اگر نگران رفتار ایران در منطقه‌ایم، آن طور که من هستم، بدترین کاری که می‌توانیم بکنیم، به هم زدن برجام است.»
 
 عکس
 
این اقدام نماینده اصلاح‌طلب می‌تواند به معنای تایید تلویحی سخنان و نگرانی‌های آمریکا در خاورمیانه باشد؛ این درحالی است که آمریکایی‌ها خود اذعان دارند که داعش و گروه‌های تروریستی که امنیت خاورمیانه را بر هم زده مولود آنهاست.
 
اینکه اصلاح‌طلبان طرفدار برجام هستند موضوع جدیدی نیست اما توجیه حمایت از برجام با تایید نگرانی‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه بیشتر به یک خودزنی می‌ماند تا طرفداری از برجام و منافع کشورمان.
 
علی علیزاده، کارشناس سیاسی سابق بی بی سی فارسی درباره این اقدام محمود صادقی میی‌نویسد: «باور نکردنی است. نماینده مجلس ایران چنان دلواپس حفظ برجام است که اتهامات دروغین برنی سندرز درباره رفتار ایران در منطقه را تلویحاً پذیرفته است. »
 
عکس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها