أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۱۲۳۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۰۳ مهر ۱۳۹۶
پیشکسوت تیم استقلال گفت: منصوریان هم مثل هر انسان دیگری در کارهایش اشتباهاتی داشت، اما انصاف نبود او در این شرایط و با این وضعیت از استقلال جدا شود.
به گزارش پایگاه 598، ایوب اصغرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال و مشخص نشدن سرمربی این تیم بعد از استعفای علیرضا منصوریان گفت: شرایط تیم استقلال در این فصل بسیار عجیب بود و فشار هم بر علیرضا منصوریان بیش از حد زیاد بود. قبول دارم که منصوریان هم مثل همه انسان‌های دیگر اشتباهاتی داشت، اما حق او نبود که اینطور مظلومانه از استقلال برود. دلم برای او سوخت و هرگز دوست نداشتم او به این شکل از استقلال برود. در واقع با شکست خوردن منصوریان در استقلال یک نسل از مربیان جوان شکست خوردند و حالا دیگر به راحتی به امثال منصوریان ها در تیم استقلال اعتماد نمی‌شود.

مربی سابق تیم جوانان استقلال بیان داشت: دستاورد بزرگ منصوریان مطرح کردن جوانان زیاد در استقلال و تبدیل کردن چند بازیکن جوان به چند ستاره در این تیم بود. اما فشار هواداران بر او آنقدر زیاد بود که هیچ یک از محسنات او و خدماتی که به تیم کرد، دیده نشد.

وی افزود: نمی‌دانم قرار است چه کسی جای منصوریان را بگیرد، اما از صمیم قلب آرزو می‌کنم که مربی جدید چه ایرانی باشد چه خارجی موفق باشد و فضا برای او به  اندازه منصوریان مسموم نباشد. چون با این شرایطی که منصوریان در آن کار کرد هر مربی دیگری هم شکست می‌خورد. هیچ مربی داخلی و خارجی ضمانت موفقیت در استقلال ندارد.

اصغرخانی که از پیشکسوتان فوتبال تبریز و تیم ماشین سازی هم محسوب می‌شود در خصوص شرایط این تیم بیان داشت: من متولد شهر سردرود در استان آذربایجان هستم اما در سن ۱۶ سالگی به تیم ماشین سازی پیوستم و با افتخار اعلام می‌کنم که بعد از ۱۰ سال بازی کردن برای این تیم به استقلال پیوستم. همانطور که خودم را استقلالی می‌دانم، هوادار تیم ماشین سازی هم هستم و به آن افتخار می‌کنم و روی این تیم هم تعصب داشته و بازی های آن را دنبال می‌کنم.

پیشکسوت فوتبال آذرباییجان اضافه کرد: به این تیم در لیگ دسته  اول بسیار امیدوارم و مطمئنم که رسول خطیبی باز هم می تواند با این تیم موفق باشد. ماشین سازی از تیم های ریشه دار استان آذربایجان است و هواداران زیادی دارد که در موفقیت دوباره این تیم می‌توانند نقش مهمی داشته باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها