أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۱۲۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۰۳ مهر ۱۳۹۶
گفتم: ایران بیشترین خدمات را به کردهای عراق داشته است. حتی به اعتراف مسعود بارزانی، ایران کردهای عراق را از چنگ داعش نجات داده است.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه کیهان در قسمت گفت و شنود خود نوشت: گفت: یک عضو مرکزیت کارگزاران که سابقه تلاش برای حذف دروس اسلامی از رشته علوم سیاسی را هم در کارنامه خود دارد طی یادداشتی از تجزیه‌طلبی کردستان حمایت کرده و نوشته است «ایران نباید پشت کردهای عراق را خالی کند»!

گفتم: ایران بیشترین خدمات را به کردهای عراق داشته است. حتی به اعتراف مسعود بارزانی، ایران کردهای عراق را از چنگ داعش نجات داده است.

گفت: تجزیه کردستان فقط خواسته گروه بدنام بارزانی است و نه همه کردها. افراد این گروه در تظاهرات خود پرچم اسرائیل را روی دست می‌گیرند و همین دیروز «میرزا دینای» مشاور عالی‌ بارزانی گفت؛ چشم امید ما فقط به اسرائیل دوخته است!

گفتم: با این وجود انگیزه این آقا در حمایت از تجزیه کردستان عراق چیست؟!

گفت: باید پرسید که اگر از ماجرا خبر نداری چرا اظهارنظر می‌کنی؟ و اگر خبر داری چرا ترغیب به خیانت می‌کنی؟!

گفتم: چه عرض کنم؟! در مجلس ختم یکی از شرکت کنندگان به یکی از آشنایان متوفی گفت؛ ببخشید! این مرحوم چرا فوت کرد؟ و طرف پاسخ داد! از شما چه پنهان که هنوز معلوم نیست چرا زنده بود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها