أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۱۳۲۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۰۴ مهر ۱۳۹۶
با محوریت بحث طرح نبی اکرم
مجموعه سخنرانی ایشان در ایام ماه محرم 1396 (1439 قمری) که در شهر مقدس قم برگزار شده است هر روز بر روی وبسایت 598 قرار می گیرد. این جلسات دو مجموعه می باشد که مباحث ایشان در هیات ثارالله قم (مدرسه فیضیه) و صبح ها در حسینیه حضرت زهرا سلام الله علیها (شجاع فرد) می باشد.
به گزارش سرویس اندیشه دینی پایگاه 598، مجموعه سخنرانی ایشان در ایام ماه محرم 1396 (1439 قمری) که در شهر مقدس قم برگزار شده است هر روز بروی این پایگاه قرار می گیرد. این جلسات دو مجموعه می باشد که مباحث ایشان در هیات ثارالله قم (مدرسه فیضیه) و صبح ها حسینیه شجاع فرد می باشد.

جلسات شب ها در مدرسه فیضیه با محوریت بحث طرح نبی اکرم شروع شده است و به مدت 12 روز ادامه دارد.

متن این جلسات بطور کامل بروی سایت قرار می گیرد و صوت جلسه در اختیار خواهد بود.

در مجلس صبح ها نیز بحث ایشان در مباحث معرفتی مختلفی است که مبانی و نگاه ایشان در نظام ولایت را تبیین می کند و نوعا شامل تبیین فرازهایی از شرح زیارت جامعه کبیره خواهد بود.

صوت این جلسات نیز با یک چکیده مستوفی و کامل بروی سایت قرار خواهد گرفت.

برای مشاهده صوت و متن جلسات از لینک زیر استفاده کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها