أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۱۴۲۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۰۶ مهر ۱۳۹۶
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امروز (پنجشنبه) با انجام سه دیدار پیگیری خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امروز (پنجشنبه) با سه دیدار پیگیری خواهد شد. روز سه‌شنبه در چهار دیدار ابتدایی هفته هشتم، تیم‌های نفت طلاییه و استقلال موفق شدند پس از هفته‌ها ناکامی برابر حریفان خود به برتری برسند و دو دیدار هم با نتیجه تساوی پایان یافت. سه دیدار روز دوم از هفته هشتم لیگ برتر به شرح زیر است.

* گسترش فولاد تبریز - تراکتورسازی تبریز، (ساعت 14 ورزشگاه یادگار امام تبریز)

تبریزی‌های هفت امتیازی در حالی به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم در این فصل روند پُر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته‌اند. شاگردان گل‌محمدی هفته گذشته در خانه خود مغلوب پدیده خراسان شدند، اما گسترشی‌ها دست به کار بزرگی زدند و سیاه‌جامگان را در مشهد با یک گل از پیش رو برداشتند تا این تیم پس از سه هفته، دوباره رنگ پیروزی را به خود ببیند. این پیروزی خارج از خانه شاگردان لوکا به نوعی باعث ابقای این سرمربی کروات هم شد.

در سوی دیگر تراکتورسازی با توجه به محرومیتی که در فصل نقل‌و‌انتقالات داشت و نتوانست بازیکن جدیدی جذب کند، دست به جوانگرایی زده و همین مسئله باعث شده این تیم در برخی از دیدار‌ها دچار مشکل شود. علاوه بر جوانگرایی، مصدومیت‌های پی‌ در پی بازیکنان باتجربه تراکتورسازی دست گل‌محمدی را بیش از پیش بسته است. محمد نوری، محمد ابراهیمی، سینا عشوری و شهرام گودرزی از جمله مصدومان تراکتورسازی برای دربی تبریز هستند و علاوه بر این بازیکنان، محمد طاهران و محمد نادری هم به دلیل محرومیت نمی‌توانند تیمشان را در این دیدار همراهی کنند.

* سیاه‌جامگان - پیکان، (ساعت 16:45 ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد)

سیاه‌جامگان پس از شکست خانگی هفته گذشته خود مقابل گسترش فولاد، این هفته دوباره شانس دارد که در خانه بازی کند. شاگردان میثاقیان دوست ندارند برای دومین هفته پیاپی سه امتیاز بازی خانگی را از دست دهند. ضمن اینکه این بازی به نوعی افتتاحیه رسمی ورزشگاه امام رضا (ع) در بازی‌های لیگ برتر است. ورزشگاهی که می‌تواند برای  میثاقیان و شاگردانش خوش‌یُمن باشد تا این تیم مشهدی با پیروزی در این بازی، امتیازات خود را در این فصل به 10 برساند. تیم پیکان نیز که تا هفته چهارم موفق به کسب پیروزی نشده بود و فقط دو امتیاز کسب کرده بود، به یک‌باره در سه هفته پیاپی به سه پیروزی ارزشمند مقابل فولاد خوزستان، پرسپولیس و نفت تهران رسید و موفق شد خود را جدول رده‌بندی بالا بکشد. شاگردان جلالی هم‌اکنون با 11 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند و مطمئناً برای ادامه دادن به روند پیروزی‌های خود در مشهد تلاش خواهند کرد.

* پارس جنوبی جم - پدیده خراسان، (ساعت 18:30 ورزشگاه تختی جم)

شگفتی‌ساز‌های لیگ در یک قاب، تارتار در اندیشه حفظ و مهاجری به دنبال رسید به صدر. شاید پیش از شروع دوره هفدهم لیگ برتر فوتبال، کمتر کسی فکر می‌کرد پارس جنوبی و پدیده خراسان در هفته هشتم برای صدرنشینی در لیگ برتر بجنگند، آن هم در حضور تیم‌های پُرستاره‌ای مانند پرسپولیس، سپاهان و استقلال. این دو تیم علاوه بر نتیجه گرفتن،‌ فوتبال زیبایی را هم به نمایش گذاشته‌اند و همین امر باعث شده است کارشناسان دید متفاوتی به این تیم‌ها داشته باشند. پارس جنوبی تنها تیم بدون شکست لیگ برتر است و صد درصد دیدارهای خانگی خود را در این مسابقات با پیروزی پشت سر گذاشته است. از طرف دیگر مهاجری و شاگردانش هر سه دیدار قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و با حفظ این روند در این دیدار می‌توانند برای نخستین بار طعم صدرنشینی در لیگ برتر را تجربه کنند. صدرنشینی که از قرار معلوم در این فصل حفظ آن سخت‌تر از رسیدن به این رتبه است.

نتایج روز نخست هفته هشتم لیگ برتر به شرح زیر است:

* سپیدرود رشت یک - استقلال 2
* ذوب‌آهن یک - سایپا یک
* فولاد خوزستان یک - استقلال خوزستان یک
* نفت طلاییه یک - سپاهان اصفهان صفر

تنها دیدار باقی‌مانده هفته هشتم بین تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به دلیل حضور سرخ‌پوشان تهرانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در زمان دیگری برگزار می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها