أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۱۵۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۰۸ مهر ۱۳۹۶
در حالی که آخرین پرواز بین‌المللی اربیل را به سمت آنکارا ترک کرد، نخست وزیر ترکیه از لغو تمام پروازها به منطقه کردستان عراق تا زمان نامشخص خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «بینالی ایلدیریم» نخست وزیر ترکیه امروز (جمعه) اعلام کرد که آنکارا رسما تمام پروازها به منطقه کردستان عراق را تا زمان نامشخص لغو کرده است.

ایلدیریم طی نشست خبری گفت طبق تصمیم مشترکی که با شرکت هواپیمایی ملی عراق گرفته شده، از ساعت 6 بعدازظهر امروز (29 سپتامبر - 7 مهر) تمامی پروازهای شرکت‌های هوایی ترکیه به مقصد «اربیل» و «سلیمانیه» لغو می‌باشد.

به نوشته وبگاه روزنامه «دیلی صاباح» وی اما گفت در صورتی که نیاز باشد پروازهای مخصوصی برای انتقال شهروندان ترکیه‌ای حاضر در منطقه کردستان عراق به این کشور، اعزام خواهد شد.

شبکه اسکای نیوز نیز اعلام کرد آخرین پرواز بین‌المللی، قبل از اعمال منطقه پرواز ممنوع بر فراز منطقه کردستان عراق، فرودگاه اربیل را به سمت ترکیه ترک کرد.

منطقه کردستان عراق به ریاست «مسعود بارزانی» روز دوشنبه و علی‌رغم مخالفت‌های شدید منطقه‌ای و بین‌المللی، همه‌پرسی جدایی از بغداد را برگزار کرده و کمیته انتخابات این منطقه روز گذشته نتیجه آن را موفق توصیف کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها