أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۱۵۳۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۱۰ مهر ۱۳۹۶
اصلی ترین تهدید برای جامعه اسلامی را باید از درون آن جست نه از بیرون!
اصلی ترین تهدید برای جامعه اسلامی را باید از درون آن جست نه از بیرون! این یعنی دشمنان بیرونی با استفاده از عناصری که لباس دوست و خودی به تن دارند، به دنبال انحراف و اسقاط نظامی خواهند بود! پس شک نکنیم که نظام سلطه، هرگز نمی تواند انقلاب خمینی را حتی با تهدید نظامی زمین گیر کند، اما با یک عمامه به سر دنیا طلب و رویگردان از آرمان های خمینی که از مبارزه با نظام سلطه پشیمان است و در برابر آنها واداده، می تواند همان هدف را محقق کند!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حمید رسایی طی یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشت: عاشورا معانی مختلفی دارد و یکی از معانی آن این است: جمعی از مسلمانان، قاریان قرآن، نماز شب خوان ها، مسجدی ها، سرداران سپاه اسلام، مفسران، راویان احادیث پیامبر و فقهای اعلام، فرزند پیغمبر اسلام را با نیت قرب الهی به شهادت رساندند!

نکته اول
هیچ امام معصومی در بستر بیماری از دنیا نرفت!
هیچ امام معصومی بر اثر بلایای طبیعی از دنیا نرفت!
هیچ امام معصومی بر اثر کهولت سن از دنیا نرفت!
همه اهل بیت عصمت و طهارت به شهادت رسیدند.

و این، یعنی دین از سیاست جدا نیست. اگر ائمه اطهار را کاری با سیاست و استقرار حکومت و برقراری عدالت اجتماعی نبود و کار آنها فقط اقامه دین فردی بود، پس چرا حاکمان جور، باید ایشان را به شهادت می رساندند؟!

نکته دوم
هیچ امام معصومی به دست یهودیان به شهادت نرسید!
هیچ امام معصومی به دست مسیحیان به شهادت نرسید!
هیچ امام معصومی به دست بت پرستان به شهادت نرسید!
همه اهل بیت عصمت و طهارت به دست مسلمانانی به شهادت رسیدند که اذان و اقامه بر لب داشتند، به سوی کعبه نماز می خواندند، حج به جا می آوردند و خود را پیرو خاتم پیامبران، محمد (ص) می دانستند.

و این، یعنی اصلی ترین تهدید برای جامعه اسلامی را باید از درون آن جست نه از بیرون! این یعنی دشمنان بیرونی با استفاده از عناصری که لباس دوست و خودی به تن دارند، به دنبال انحراف و اسقاط نظامی خواهند بود که برای تحقق توحید و عدالت اجتماعی گام برداشته است!

اگر کل یوم عاشوراست و کل ارض کربلا
پس شک نکنیم که یزیدیان زمان هر چند تمام توانشان را برای از بین بردن قیام حسینی زمان به کار می گیرند اما همه امیدشان به عناصر داخلی است که لباس دوست به تن دارند و سابقه همراهی با خمینی (ره) در کارنامه شان است.

پس شک نکنیم که نظام سلطه، هرگز نمی تواند انقلاب خمینی را حتی با تهدید نظامی زمین گیر کند، اما با یک عمامه به سر دنیا طلب و رویگردان از آرمان های خمینی که از مبارزه با نظام سلطه پشیمان است و در برابر آنها واداده، می تواند همان هدف را محقق کند!

اگر دنبال دشمنان انقلاب خمینی (ره) هستید، در صفوف خودی و در رفتارهایی بر خلاف آرمان های خمینی، آنها را بجوئید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
میلی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۰ مهر ۱۳۹۶
۰
۰
عاشقتم رسایی
پاسخ
معین
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶
۰
۰
زنده باد...
دیگه واضح تر و روشن تر و رسا تر ازین نمیشد گفت
پاسخ
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶
۰
۰
یک ... ظاهر الموجه که رأی مردم را هم پشت سرش دارد، البته مردمی که به گفته خداوند در قرآن اکثرهم لایشعرون و لایعقلون و لایتفکرون و لایعلمون هستند. چه کسی واضح تر از ................؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها