يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۱۶۱۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۱۱ مهر ۱۳۹۶
مهرداد میناوند که در گفت و گویی از تلاش عده ای از داخل ایران برای محکوم شدن پرسپولیس و صدور حکم فیفا به نفع ریزه اسپور خبرداده بود با تماس های تهدید آمیزی طی روزهای اخیر مواجه شده است.
به گزارش پایگاه 598، طی این تماس ها به صراحت به میناوند گفته شده به واسطه این اظهاراتش با او برخورد خواهد شد و در نهایت این حرفها برای او بدون هزینه نخواهد بود.
 
میناوند قبل و بعد از بازی پرسپولیس و الهلال در دو مقطع تاکید کرده بود برخی افراد که در ماجرای پیوستن طارمی و رضاییان به ریزه اسپور سعی در کسب منافع مالی ویژه ای داشتند پس از بازگشت طارمی به ایران دست از اقدامات خود برنداشته و در راستای منافع خود و باشگاه ریزه اسپور اخبار و اطلاعاتی را در اختیار تیم ترکیه ای قرار می دادند.

میناوند در گفت و گو با سایت نود گفت: حرفی که زدم برمبنای اطلاعات بسیاری بود که دریافت کرده بودم و چون پرسپولیس با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی و حواشی ایجاد شده در آستانه بازی با الهلال و طارمی به عنوان ستاره تاثیرگذار تیم  با محرومیت مواجه شده و آسیب زیادی به تیم و باشگاه وارد شده است. آنچه که می دانستم را بیان کردم و  حالا هم برخی افراد که هنوز هویت شان برایم محرز نشده طی تماس هایی بنده را تهدید می کنند و می گویند فلان می کنیم و بهمان و حتی از برخی جاها به عنوان ابزار قدرت خود نام می برند غافل از اینکه بنده هیچ بیمی از این مسایل ندارم و بخاطر منافع و مصلحت پرسپولیس و خیانتی که برخی افراد به امید دریافت مبالغی یا هر دلیل دیگر انجام داده اند هر چه بدانم خواهم گفت.

میناوند در ادامه گفت:« اطلاع دقیق دارم که باشگاه پرسپولیس هم از شیطنت ها و راپورت هایی که این آقایان مثلا ایرانی برای دیگران ارسال می کنند آگاه و مطلع است اما چون اقای طاهری اهل ورود به حواشی نیستند و مدرکی هم در این باره ندارند فعلا صلاح دیده اند از سوی باشگاه حرفی در این ارتباط زده نشود. امیدوارم با ورود کمیته اخلاق به این ماجراها بتوان به خیلی از ناگفته ها و اتفاقات تلخ و حقایق موجود در پشت پرده ها دست یافت. بنده از اقای تاج ممنونم چون شنیده ام ایشان دیروز اعلام کردند پای برخی افراد در این پرونده وسط است و همه اینها احضار خواهند شد و همه چیز در کمیته اخلاق بررسی خواهد شد. امیدوارم کمیته اخلاق با جدیت به این اتفاقات و نقش آفرینی برخی ها به ضرر پرسپولیس ورود کند و امیدوارم عادل فردوسی پور هم بدون مماشات در باره برخی وطن فروشی ها و ارایه اخبار و اطلاعات به ضرر پرسپولیس بررسی های لازم را انجام دهد تا هوادارن بدانند که چه اتفاقی در این میان رخ داده و برخی چگونه علیه پرسپولیس اقداماتی را انجام داده اند.
میناوند در پایان گفت: با این تماس های مشکوک و این تهدیدها عقب نشینی نمی کنم و به قول معروف تا ته خط این ماجرا را می روم چون برای من منافع پرسپولیس  و هوادارانش مهم است و می دانم مملکت ما قانون دارد و برخی نمی توانند با تهدید و تماس کاری کنند که مانع از بیان حقایق توسط بنده یا دیگران شود.
منبع: وب سایت برنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها