أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۳۱۶۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۱۲ مهر ۱۳۹۶
مقامات آمریکایی و انگلیسی:
مقامات دپارتمانهای مربوط به تحریم‌های آمریکا و انگلیس می‌گویند که آنها امیدوارند به همراه اتحادیه اروپا تحریمها علیه ایران را خارج از توافق هسته‌ای و در دیگر مسائل مربوط به آنچه که آنها فعالیتهای مخرب ایران می‌خوانند ادامه بدهند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، مقامات دپارتمانهای مربوط به تحریم‌های آمریکا و انگلیس می‌گویند که آنها امیدوارند به همراه اتحادیه اروپا تحریمها علیه ایران را خارج از توافق هسته‌ای و در دیگر مسائل مربوط به آنچه که آنها فعالیتهای مخرب ایران می‌خوانند ادامه بدهند.

«جان اسمیت» رئیس دفتر کنترل ارزیابی داراییهای خارجی وزارت خزانه داری آمریکا در یک سخنرانی در شورای آتلانتیک گفت: این تحریمها می‌تواند در زمینه حمایت ایران از تروریسم، نقض حقوق بشر، آزمایش موشکهای بالستیک و دیگر فعالیتهای بی ثبات کننده ایران باشد.

«دنیل فراید» از تحلیلگران شورای آتلانتیک و از سفرای آمریکا نیز در همین کارگروه در شورای آتلانتیک گفت: ایالات متحده یاد گرفته است که تحریمهای یکجانبه اثرگذار نخواهد بود بلکه تحریمهای چند جانبه به ویژه با همکاری اتحادیه اروپا موثر خواهد بود.

وی مدعی شد: آمریکا در زمینه فعالیتهای هسته‌ای ایران یک مجموعه تحریم با اروپائیها اعمال کرد که موفقیت آمیز بود.

دیوید مک کلین از مقامات اداره اجرای تحریمهای خزانه داری انگلیس که کشورش از اتحادیه اروپا خارج شد است نیز در این کارگروه گفت؛ بریتانیا به امنیت اروپا متعهد باقی خواهد ماند و علیرغم برگزیت با اتحادیه اروپا و آمریکا در این زمینه همکاری خواهد کرد.

وی افزود: تحریمها زمانی که از سوی چند کشور اجرا شوند همیشه قوی باقی خواهد ماند.

این گزارش با اشاره به زمان 15 اکتبر که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قرار است درباره پایبندی ایران به توافق هسته‌ای به کنگره گزارش دوره ای خود را ارائه کند نوشت: جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا روز سه شنبه  در سنای آمریکا گفت، هیچ مدرکی دال بر عدم پایبندی ایران به توافق هسته‌ای مشاهده نشده و در چنین شرایطی، وی مدافع ماندن در توافقی است که بودن در آن، امنیت ملی آمریکا را تأمین می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها