أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۱۸۲۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۱     ۱۴ مهر ۱۳۹۶
مشاور مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم ایر گفت: ترک شیشه کابین خلبان (شیشه کاکپیت) پرواز تهران به اهواز، دلیل بازگشت خلبان این پرواز به فرودگاه مهرآباد بود.
به گزارش پایگاه 598، عباس مسیبی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرواز شماره 1300 راس ساعت 17 و 34 دقیقه از مهرآباد عازم اهواز بود که به دلیل ترک شیشه کابین خلبان به مهرآباد بازگشت تا مسافران این پرواز با هواپیمای جایگزین عازم اهواز شوند.

وی گفت: تمام مسافران هواپیمای فوکر 100 قشم ایر در سلامت کامل هستند تا بزودی با یک فروند هواپیمای دیگر قشم ایر عازم اهواز شوند.

مشاور مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم ایر تاکید کرد: ایمنی پروازهای هوایی یکی از مهم ترین اولویت های صنعت هوانوردی و این شرکت است تا مسافران هوایی با آرامش و آسایش بیشتری در مسیرهای مختلف جابجا شوند.

مسیبی ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز شماره 1300 هواپیمایی قشم ایر تصریح کرد: همه این مسافران بزودی با هواپیمای جایگزین عازم فرودگاه اهواز خواهند شد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها