امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۳۱۸۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۱۵ مهر ۱۳۹۶
مرجع تقلید شیعیان گفت: حادثه کنسرت آمریکا و کشتار تقریباً جمع کثیری از مردم نشان از نبود امنیت حاکم در کشور آمریکا و ضعف پلیس این کشور در برقراری نظم و امنیت است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، آیت‌الله مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم، با اشاره به نظم مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: آنچه در گزارش‌های تصویری امسال از مراسم عزاداری امام حسین(ع) از کشورهای مختلف منعکس شد، نشانه شکوه و عظمت سیدالشهدا(ع) بود.

وی ضمن قدردانی از نیروی انتظامی برای برقراری نظم مجالس عزاداری افزود: حادثه کنسرت آمریکا و کشتار تقریباً جمع کثیری از مردم نشان از عدم امنیت حاکم در کشور آمریکا و ضعف پلیس این کشور در برقراری نظم و امنیت است.

مرجع تقلید شیعیان با قبیح خواندن قمه‌زنی و انجام اعمالی که موجب وهن دین می‌شود، تصریح کرد: الحمدلله مراسم قمه‌زنی امسال بسیار کم بوده و در شهر قم اصلاً انجام نشده است و این نشان بالا رفتن آگاهی مردم در امور و حقایق دیدن است.

آیت‌الله مکارم شیرازی حضور پرشور جوانان در دسته‌های عزاداری را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: حضور جوانان در این سطح در مراسم عزاداری نشان پیروی و از مکتب راستین حسینی است و باید موردتقدیر قرار گیرد؛ ان‌شاءالله خداوند به همه توفیق حضور در این مراسم را داده و برنامه‌های عزاداری آن‌ها مورد امضاء امام عصر(عج) قرار می‌گیرد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها