أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۱۹۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۶ مهر ۱۳۹۶
وزیر خارجه عربستان مدعی شد تحریم های غرب علیه روسیه می تواند در آینده نزدیک برداشته شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی روسیا-۲۴ گفت نزدیکی کشورش به واشنگتن مانعی برای گسترش همکاری های ریاض با مسکو نیست.

وی ابراز امیدواری کرد جامعه جهانی و روسیه در مورد اختلاف نظرهای خود به توافق برسند و به زودی شاهد برداشته شدن تحریم ها علیه روسیه باشیم.

الجبیر گفت عربستان به روسیه به عنوان کشور دوست می نگرد و به دنبال گسترش مناسبات خود با مسکو در زمینه انرژی و دیگر زمینه ها است.

به گفته وزیر خارجه عربستان اتحاد قوی بین ریاض و مسکو می تواند به حل بسیاری از بحران های منطقه بیانجامد.

وی همچنین نقش روسیه در پیشبرد طرح تشکیل دو دولت در سرزمین های اشغالی را مثبت ارزیابی کرده و از این کشور به عنوان میانجیگری قابل اعتماد نام برد.

الجبیر در خصوص تحولات سوریه نیز گفت: هر دو کشور به دنبال راه حلی مسالمت آمیز در سوریه بر اساس بیانیه ژنو و قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها