أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۱۹۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۱۶ مهر ۱۳۹۶
وکیل مدافع محسن مهاجرانی، فرزند وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات که یکی از متهمان پرونده دکل نفتی به شمار می‌رود، می‌گوید دادسرا پیش‌تر برای موکلم 5 میلیارد تومان وثیقه صادر کرده بود که این رقم را به 200 میلیون تومان کاهش داده است.
به گزارش پایگاه 598، وکیل مدافع محسن مهاجرانی، فرزند وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات که یکی از متهمان پرونده دکل نفتی به شمار می‌رود، می‌گوید دادسرا پیش‌تر برای موکلم 5 میلیارد تومان وثیقه صادر کرده بود که این رقم را به 200 میلیون تومان کاهش داده است.

سید محمود علیزاده طباطبایی درباره آخرین وضعیت پرونده دکل نفتی که با صدور کیفرخواست برای 6 متهم به دادگاه ارسال شده، به تسنیم گفت: پرونده برای رسیدگی به شعبه 1063 مجتمع امور اقتصادی ارجاع شده و در آخرین مراجعه‌ای که به دادگاه داشتم، قاضی اعلام کرد هنوز مطالعه پرونده را تمام نکرده است و احتمالاً پایان مهرماه، زمان محاکمه و تشکیل جلسه دادگاه مشخص می‌شود. به گفته وی، این پرونده 48 جلد است و طبیعتاً مطالعه آن زمان‌ زیادی می‌برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها