أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۱۹۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۱۷ مهر ۱۳۹۶
بهروز نعمتی گفت: روسای قوای سه‌گانه به موضوع سپرده‌گذاران موسسه مالی کاسپین ورود پیدا کردند و تصمیم بر این شد تا مطالبات سپرده‌گذارانی که تا سقف 200 میلیون تومان در این موسسه سپرده داشته‌اند پرداخت شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس گفت: روسای قوای سه‌گانه به موضوع سپرده‌گذاران موسسه مالی کاسپین ورود پیدا کردند و تصمیم بر این شد تا مطالبات سپرده‌گذارانی که تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان در این موسسه سپرده داشته‌اند پرداخت شود.

بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: روسای قوای سه‌گانه به بحث مطالبات سپرده‌گذاران مالی و اعتباری کاسپین ورود پیدا کردند و نتایج خوبی نیز در این زمینه حاصل شد.

وی افزود: براساس تصمیم اتخاذ شده توسط روسای قوای سه‌گانه بنابراین شد تا مطالبات سپرده‌گذاران که تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان در این موسسه سپرده‌گذاری کرده‌اند به آنان پرداخت شود که با این تصمیم مطالبات بیش از ۹۰ درصد سپرده‌گذاران پرداخت شده و آنان به حقوق‌شان می‌رسند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: براساس این تصمیم درمورد سود سپرده سپرده‌گذاران سود این سپرده‌ها تا سال ۹۴ براساس قرارداد آن‌ها با موسسه کاسپین پرداخت می‌شود و از سال ۹۵ به بعد سپرده‌گذاران سود

نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: پیش از این بحث پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران موسسه کاسپین تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با مشکل قانونی مواجه بود که با ورود روسای قوای سه‌گانه این مانع قانونی برطرف و راهکار لازم برای آن اندیشیده شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶
۰
۰
تیتر شما بسیار حرفه ای انتخاب شده است با اینکه آقای نعمتی لطف کردند این تصمیم را رسانه ای نمودند ولی چرا بانک مرکزی آن را زسما" اعلام نمی کند زیرا ماههای قبل هم نماینده های مجلس مشابه این خبر را دادند ولی در عمل همان فرمول ظالمانه و تحمیلی اجرا شد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶
۰
۰
لطفا ۱۰٪رابدهید
پاسخ
سپرده گذار
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶
۰
۰
واز سال 95به بعد سود چند درصد را دریافت خواهند کرد چرا مشخص نشده در توضیحات صفحه بالا ؟
پاسخ
سپرده گذار
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶
۰
۰
از سال 95به بعد سود چند درصد در نظر گرفته شده؟
پاسخ
سپرده گذار
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶
۰
۰
بعد از اعمال فشار برمردم طی 10ماه وندادن اصل وسود پول حداقل انصاف داشته باشید وسود به قول خوتان متعارف 15درصد را از سال 95به بعد منظور نماییدونیز 10درصد اصل سپرده را نیز آزاد نمایید تا کمی از خستگی طولانی مدت مردم برطرف شود اگر قانون خوب اعمال شود اینطوری نمی شود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها