يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۲۰۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۱۷ مهر ۱۳۹۶
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید کمیته فنی این باشگاه در صورتی که «بله قربان گو» و فرمایشی باشد عملکرد مثبتی نخواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598، جواد زرینچه در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص انتخاب وینفرد شفر سرمربی جدید استقلال گفت: این مربی آلمانی از تجربه بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه در تیم های مختلف دنیا حضور داشته می تواند کمک مفیدی به استقلال کند. البته قضاوت در مورد او زود است و نمی دانم چرا برخی ها هنوز او نیامده شروع به انتقاد از این مربی آلمانی کرده اند باید به او فرصت داد تا ببینیم در آینده چه نتایجی را با استقلال به دست می آورد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود شفر مربی ارزان قیمتی است و کیفیت پایینی دارد گفت: ارزان بودن او دلیل بر بی کیفیت بودنش نیست. با توجه به نتایج ضعیفی که استقلال از ابتدای فصل با کادر فنی سابق گرفته بود تغییرات دیر انجام شد و باید مسئولان استقلال زودتر از اینها این سرمربی آلمانی را به خدمت می گرفتند. اگر شفر زودتر به استقلال می آمد می توانست شناخت بیشتری از بازیکنان پیدا کند و نتایج خوبی را به دست بیاورد.

پیشکسوت استقلال در خصوص انتخاب چند بازیکن سابق استقلال به عنوان اعضای کمیته فنی گفت: با انتخاب آنها مخالف نیستم، اگر آنها مستقل عمل کنند مطمئنا بازده خوبی خواهند داشت اما اگر فرمایشی باشند ناامیدکننده می شوند. کمیته فنی باید مستقل باشد، به عملکرد کادر فنی و بازیکنان اشراف داشته باشد و هر زمان که نیاز به ورود آنها به مسائل فنی بود این کار را انجام بدهند. اگر غیر از این باشد این کمیته فرمایشی و بله قربان گو است و هیچ عملکرد مثبتی نخواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: به اعتقاد من سرمربی خارجی نیاز به دستیاران خارجی هم دارد و اگر به جای انتخاب مربیان داخلی از دستیاران خارجی استفاده شود بازدهی بیشتری وجود دارد و اگر می خواهیم از دستیاران داخلی استفاده کنیم باید کسانی برگزیده شوند که از قابلیت فنی بالایی برخوردار باشند.

زرینچه در پاسخ به این پرسش که وینفرد شفر اعلام کرده دربی یک بازی معمولی است، گفت: او هنوز کاملا با فضای فوتبال ما آشنا نیست و به همین خاطر که این بازی را معمولی خطاب کرده و نمی داند که این دیدار چقدر برای هواداران حساسیت دارد. کسانی که با او در ارتباط هستند باید او را به این مسائل آگاه کنند تا بداند که اگر در این دیدار نتیجه مورد نظر رخ ندهد حاشیه های زیادی برای او به وجود خواهد آمد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که رحمتی اخراج شد و دوباره بازگشت اما این فرصت به جباری داده نشده است، گفت: بحث مدیریت دو سال اخیر استقلال بسیار پرانتقاد است و در این دوره مشکلات زیادی به وجود آمده است. وقتی نتوانی تیم را مدیریت کنید این اتفاقات هم به وجود خواهد آمد.

وی تاکید کرد: به نظر من اگر بازیکنان بزرگ در یک چارچوب قانون قرار بگیرند می توان آنها را مدیریت کرد و اجازه بازیکن سالاری به هیچکس نداد اما اگر در امر مدیریت ضعیف باشیم هر اتفاقی که پیش بیاید نباید گله کنیم.

زرینچه در پاسخ به این پرسش که اگر از شما دعوت شود به عنوان دستیار با شفر همکاری کنید، گفت: دستیار بودن دیگر از من گذشته و باید این کار را به جوان تر ها داد تا تجربه کسب کنند و من هرگز چنین کاری را انجام نخواهم داد.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران می خواهم از شفر حمایت کنند، استقلال روز جمعه بازی سختی برابر فولاد خوزستان دارد و حمایت هواداران خونگرم استقلال می تواند هم به شفر کمک کند و هم به بازیکنان روحیه دهد تا بتوانند مقابل فولاد به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها