يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۲۰۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۱۸ مهر ۱۳۹۶
فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: این آمادگی را داریم هر فتنه ای را قبل از شروع در نطفه خفه کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، سردار «حسن کرمی» در صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح به میزبانی یگان ویژه ناجا، اظهارداشت: یگان‌های ویژه ناجا، یکی از واحد‌های آماده و واکنش سریع در بین نیرو‌های مسلح به شمار می‌آید که پس از صدور دستورات سلسله مراتب در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل‌های مأموریتی حضور پیدا می‌کند.

وی توان رزمی و جسمی بالا، آمادگی شبانه روزی و دارا بودن تجهیزات نوین را از ویژگی‌های بارز یگان ویژه برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور یگان ویژه، دشمنان نظام و انقلاب را مأیوس و ناامید کرده است چراکه در مقابل تهدیدات آن‌ها به خوبی ایستاده ایم و اجازه نمی‌دهیم تا به اهداف خود دست یابند از طرفی نیز امید را به آحاد جامعه هدیه می‌دهیم که این موضوع ستودنی است.

این مقام انتظامی ابراز کرد: مقابله با اغتشاشات، عملیات ر‌هایی گروگان، عملیات ضد تروریستی، عملیات شهری و عملیات مردم یاری از جمله مأموریت‌های ذاتی یگان ویژه محسوب می‌شود، اما با توجه به آمادگی بالای این یگان اگر پلیس‌های تخصصی در اجرای مأموریت‌هایی نظیر طرح سالم سازی دریا، ایجاد نظم و برقراری امنیت در مسابقات ورزشی آسیایی و بین المللی نیازی به همکاری یگان ویژه داشته باشند، حضور یافته و افتخار آفرینی می‌کنند که تاکنون مأموریت‌های زیادی نیز در این راستا انجام داده اند.

رئیس پلیس ویژه کشور ادامه داد: برای انجام مأموریت‌های محوله راهبرد‌هایی برای این یگان مشخص شده که با بهره گیری از آن‌ها توانسته ایم به تخصص، بصیرت و اشرافیت اطلاعاتی کارکنان به لحاظ جغرافیایی و نوع تهدیدات بیفزاییم.

کرمی با اشاره به رویکرد اجتماعی یگان ویژه تصریح کرد: رویکرد اجتماعی در حقیقت به معنای اتصال به قدرت پایان ناپذیر مردم است لذا یگان‌های ویژه ناجا با اجرای طرح‌های مختلف در طول سال توانسته است این مهم را به انجام برساند.

وی عنوان کرد: هدف یگان ویژه از راهبرد ۱ به ۳، افزایش توان رزمی واحد‌ها است تا با اجرای آن بتوانیم در ۲۴ ساعت بر توان رزمی خود بیفزاییم و آماده انجام هرگونه مأموریت محوله شویم که در مأموریت‌های گذشته این راهبرد مورد بهره برداری قرار گرفته است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در سخنان پایانی خود بیان کرد: یگان‌های ویژه ناجا این آمادگی را دارد تا هرگونه فتنه را قبل از وقوع در نطفه خفه کند و اجازه نخواهد داد تا فتنه گران در روند برقراری نظم و امنیت کشور خللی ایجاد کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها