يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۲۰۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۸ مهر ۱۳۹۶
فرماندهی انتظامی استان قم:
فرماندهی انتظامی استان قم: همچنان که امنیت در همه بخش ها و زمینه ها تاثیرگذار و نقش آفرین می باشد، فرهنگ هم به طریق اولی در همه بخش ها تاثیرگذار است و باید در هر لباس و جایگاهی که باشیم، خدمت به مردم و جامعه را فراموش نکنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سردار کاظم مجتبایی در دیدار مهندس سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: یاد شهیدان کربلا، شهدای نیروی انتظامی، شهیدان انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و مدافع حرم و در راس آنها امام شهیدان را گرامی می داریم.  
وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی سال هاست که مسیر جدیدی را برای انجام ماموریت های خود انتخاب کرده است و در این مسیر گام برمی دارد و همین انتخاب درست و پیمودن این مسیر صحیح باعث شده است که روز به روز ارتباط مردم با پلیس بیشتر بشود و مردم امروز پلیس را در کنار خود می بینند.  
وی تصریح کرد: این امر متاثر از فرهنگ دینی و معیارهای اسلامی است که به ما یاد داده است که در هر لباس و جایگاهی که باشیم، خدمت به مردم و جامعه را فراموش نکنیم.
سردار مجتبایی اظهار کرد: همچنان که امنیت در همه بخش ها و زمینه ها تاثیرگذار و نقش آفرین می باشد، فرهنگ هم به طریق اولی در همه بخش ها تاثیرگذار است.  
وی گفت: هم پلیس در بخش امنیتی و هم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در بخش فرهنگی در همه سطوح جامعه موثر و تاثیرگذار هستند و این موضوع اهمیت این دو مجموعه را می رساند.
وی بر تعامل و همکاری دوسویه این دو نهاد تاکید و اظهار کرد: امیدواریم روز به روز این ارتباط محکم تر شود و بتوانیم در راه اعتلای جامعه گام برداریم و در خدمت مردم باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها