يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۲۰۸۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۱۹ مهر ۱۳۹۶
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، رئیس‌جمهوری آمریکا طی چند روز آینده استراتژی کلی ایالات متحده در قبال ایران را اعلام خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید، سه‌شنبه در پاسخ به پرسشی درخصوص زمان تایید یا عدم تایید پایبندی ایران به توافق هسته‌ای با گروه1+5( برجام) توسط «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: «او تا آخر هفته جاری این موضوع را اعلام می‌کند.»

سندرز گفت: «رئیس‌جمهوری تصمیم خود را درخصوص استراتژی کلی درقبال ایران گرفته است و می‌خواهد مطمئن شود که یک سیاست فراگیر برای مقابله با همه مشکلاتی، که ایران به عنوان یک بازیگر بد ایجاد می‌کند، در اختیار خواهیم داشت.»

ترامپ از منتقدان توافق هسته‌ای با ایران است و آن را «مایه شرمساری» آمریکا خوانده است. طبق گفته مقام‌های آمریکایی، وی در مهلت تعیین‌شده در روز 15 اکتبر اعلام خواهد کرد که ایران به توافق هسته‌ای پایبند نبود است.

همچنین انتظار می‌رود که رئیس‌جمهوری آمریکا درچارچوب راهبرد تازه درقبال ایران سپاه پاسداران را در فهرست تحریمی سازمان‌های تروریستی قرار دهد.

در حالی‌که رهبران کشورهای اروپایی درباره پایبندی ایران به توافق هسته‌ای متفق‌القول هستند، نگرانی خود را از خروج احتمالی آمریکا از این توافق اعلام کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها